Legenda wraca do korzeni; John Romero tworzy FPS-a na Unreal Engine 5
John Romero pracuje nad nową grą. Produkcja spod szyldu Romero Games będzie tworzona na silniku Unreal Engine 5.
Źródło grafiki: romerogames.com.
Mamy dobre wieści dla miłośników kunsztu Johna Romero. Legendarny twórca, który pracował nad takimi tytułami jak Doom czy Quake, nie poddaje się po niezbyt ciepłym przyjęciu Empire of Sin i ogłasza kolejny projekt. Na oficjalnym profilu na Twitterze dewelopera pojawiła się informacja na temat zatrudnień w jego firmie w związku z pracami nad nową grą.
John Romero tworzy nową grę
Wspomniany post informuje o poszukiwaniu pracowników do studia Romero Games w związku z tworzeniem pierwszoosobowej strzelanki (FPS). Nie będzie to jednak nic związanego z Doomem czy Quakiem, lecz zupełnie nowa marka. Co warte zaznaczenia, poszukiwani są różni deweloperzy, lecz najbardziej pożądani są tacy, którzy są obeznani z silnikiem Unreal Engine 5, bo to na nim powstanie owa gra.
Wielki powrót Johna Romero?
John Romero ma w swoim portfolio kilka głośnych tytułów, w tym jeden, którym raczej nie chciałby się chwalić. Mowa oczywiście o grze Daikatana. Pomimo że ta produkcja nie spotkała się z ogólnym uznaniem wśród fanów, to jej twórca wciąż jest uznawany za jednego z najbardziej rozpoznawalnych deweloperów w branży gier. Niedawno przypomniał o sobie za sprawą dodatkowego poziomu do Dooma II, który opracował po 28 latach od wydania wspomnianego tytułu. Dochód z jego sprzedaży został przekazany na wsparcie dla Ukrainy.
Więcej na temat gier z serii Doom przeczytacie tutaj: