autor: Tomasz Pyzioł
Japońskie konsolowe hity z Eidos Interactive
Eidos Interactive ogłosił utworzenie nowej marki, której celem będzie wprowadzenie wysokiej jakości japońskich gier na światowy rynek. Fresh Games rozpocznie działalność od Mr Moskeeto, Mad Maestro!, i Legaia 2: Duel Saga. Wszystkie trzy gry wyprodukowało SCEI (Sony Computer Entertainment) na konsolę PlayStation®2. W sprzedaży ukażą się wiosną 2002 roku. Dystrybutorem gier firmy Eidos w Polsce jest IM Group.
Eidos Interactive ogłosił utworzenie nowej marki, której celem będzie wprowadzenie wysokiej jakości japońskich gier na światowy rynek. Fresh Games rozpocznie działalność od Mr Moskeeto, Mad Maestro!, i Legaia 2: Duel Saga. Wszystkie trzy gry wyprodukowało SCEI (Sony Computer Entertainment) na konsolę PlayStation®2. W sprzedaży ukażą się wiosną 2002 roku. Dystrybutorem gier firmy Eidos w Polsce jest IM Group.
Mr Moskeeto, w Japonii znany początkowo jako "KA", to gra akcji na PlayStation 2. Gracz wciela się w komara, a jego celem jest dręczenie każdego lata japońskiej rodziny. Musi wyssać z nich dość krwi, by przetrwać mroźną zimę. Rodzina z kolei stosuje wszystkie możliwe metody, by pozbyć się komara.
Mad Maestro!, w Japonii wydany jako "Bravo Music", to połączenie gry akcji z muzyką, także na PlayStation 2. Gracz, jako dyrygent, musi ocalić miejską Filharmonię przed zburzeniem, demonstrując miastu wspaniałe występy swojej orkiestry.
Legaia 2: Duel Saga to dalszy ciąg gry Legend of Legaia, której sprzedało się ponad 300 000 egzemplarzy. Jest to trójwymiarowa gra typu RPG poświęcona walkom Wschodu i wyposażona w bardzo oryginalny system walki. Atakuje się łącząc razem różne rodzaje ciosów zadawanych wrogowi. Niektóre kombinacje ciosów tworzą niezwykle potężne, magiczne ataki.