autor: Radosław Grabowski
Jaką grafikę zaoferuje sequel Divine Divinity i Beyond Divinity?
Na początku ubiegłego miesiąca dowiedzieliśmy się, że ojcowie Divine Divinity i Beyond Divinity uzyskali licencję na użytkowanie systemu Meqon, który wraz z narzędziami Gamebryo i SpeedTreeRT miał posłużyć do przygotowania nowej generacji gier. Na fale globalnego informatycznego oceanu wypłynęły właśnie pierwsze rezultaty w postaci efektownych screenshotów.
Na początku ubiegłego miesiąca dowiedzieliśmy się, że ojcowie Divine Divinity i Beyond Divinity uzyskali licencję na użytkowanie systemu Meqon, który wraz z narzędziami Gamebryo i SpeedTreeRT miał posłużyć do przygotowania nowej generacji gier. Na fale globalnego informatycznego oceanu wypłynęły właśnie pierwsze rezultaty w postaci efektownych screenshotów.
Trzy poniższe zrzuty ekranowe demonstrują potencjał „silnika”, który zostanie wykorzystany w kolejnej odsłonie serii, reprezentowanej przez wymienione wyżej gry z gatunku cRPG. Być może są to już właściwe grafiki z następnego dzieła belgijskiej firmy Larian Studios.


