autor: Marek Grochowski
Jak wyglądają nigdy nieujawnione produkcje Rare?
W ubiegłym tygodniu w szwedzkim Malmö miała miejsce konferencja pod nazwą The Nordic Game, w której wzięli udział nie tylko skandynawscy projektanci gier, lecz także goście z innych zakątków świata, w tym m.in. Ryan Firchau ze studia Rare.
W ubiegłym tygodniu w szwedzkim Malmö miała miejsce konferencja pod nazwą The Nordic Game, w której wzięli udział nie tylko skandynawscy projektanci gier, lecz także goście z innych zakątków świata, w tym m.in. Ryan Firchau ze studia Rare. Autor szkiców koncepcyjnych do Kameo i Banjo-Kazooie czynnie uczestniczył w wystawie East West All-Stars, gdzie demonstrowano różnice pomiędzy stylem prezentowanym przez zachodnich rysowników i ich kolegów z dalekiego Wschodu.
Pracownik brytyjskiej firmy ujawnił przy tym kilka obrazków z gier, których Rare nigdy dotąd nie zrealizowało. Artworki te doczekały się publikacji na łamach portalu 1up.com, gdzie wzbudziły skojarzenia z produkcjami science-fiction pokroju Halo oraz mrocznymi historiami o wilkołakach, inspirowanymi sielankową zręcznościówką Sabre Wulf, tą samą, którą Brytyjczycy wydali przed czterema laty na konsolę GBA.