autor: Szymon Liebert
Jak będzie wyglądała sieciowa zabawa w F1 2010?
Paul Jeal, producent z firmy Codemasters, opowiedział o trybach rozgrywki wieloosobowej (CVG), które zobaczymy w grze F1 2010. Okazuje się, że na razie twórcy mają trzy zasadnicze pomysły i planują umożliwić wspólną zabawę w maksymalnie 12 osób. Tytuł obecnie znajduje się w produkcji i zostanie wydany we wrześniu tego roku na pecety oraz konsole.
Paul Jeal, producent z firmy Codemasters, opowiedział o trybach rozgrywki wieloosobowej (CVG), które zobaczymy w grze F1 2010. Okazuje się, że na razie twórcy mają trzy zasadnicze pomysły i planują umożliwić wspólną zabawę w maksymalnie 12 osób. Tytuł obecnie znajduje się w produkcji i zostanie wydany we wrześniu tego roku na pecety oraz konsole.
Ekipa odpowiedzialna za F1 2010 planuje trzy tryby rozgrywki w sieci. Pierwszy z nich to Quick Race, w którym weźmiemy udział w krótkich wyścigach. W kolejnej formie zabawy otrzymamy osiem okrążeń i obowiązkowe pit-stopy. Trzecia opcja pozwoli stworzył własny wyścig – będziemy mogli wybrać pogodę, lokalizację i zasady obowiązujące na torze.
Jeal przekazał, że studio ma w planach powiązanie rozgrywki sieciowej z karierą solową, np. poprzez przenoszenie punktów doświadczenia. Twórca przypomniał również o zaawansowanym systemie pogodowym, który nie tylko będzie wyglądał świetnie, ale zagwarantuje realistyczne reakcje bolidu na torze (pod uwagę brane będą najróżniejsze czynniki atmosferyczne).
Wspomniane ograniczenie maksymalnej liczby graczy w sieci do 12 osób nie jest ostateczne, bo dyskusje na ten temat trwają. Pewne wątpliwości może budzić fakt, że studio zajmujące się produkcją nie pracowało w przeszłości nad wyścigami. Zdaniem Jeala pozwoli to jednak podejść w świeży sposób do silnika Ego, który znamy chociażby z serii DiRT.