IronStorm - nowe szczegóły
Firmy Wanadoo oraz 4X Studios w wywiadzie dla serwisu Eurogamer przedstawiły kolejne szczegóły dotyczące swego najnowszego projektu – trójwymiarowej gry akcji o tytule IronStorm.
Firmy Wanadoo oraz 4X Studios w wywiadzie dla serwisu Eurogamer przedstawiły kolejne szczegóły dotyczące swego najnowszego projektu – trójwymiarowej gry akcji o tytule IronStorm.
Wedle słów twórców będzie to innowacyjny shooter z widokiem z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby, różniący się od znanych wcześniej gier typu: Quake, Rogue Spear, czy Medal of Honor. Akcja osadzona została w alternatywnej przeszłości I Wojny Światowej. Jak zapewne wszyscy wiemy rozpoczęła się ona w roku 1914 i skończyła w 1918. Jednak w grze mamy rok 1964 i pierwsza wojna trwa nadal, a otaczająca nas rzeczywistość powstała z połączenia realiów pierwszej i drugiej wojny światowej oraz wojny w Wietnamie. Przyznam to może być ciekawe – połączenie wojny pozycyjnej w okopach, wojny błyskawicznej i wojny w dżungli.
Gra pozwala na rozgrywkę jednoosobową, gdzie czeka na nas duża kampania, w której stajemy się niemieckim oficerem zwanym Wizel, oraz rozgrywkę wieloosobową do 32 graczy jednocześnie w trybach deathmatch, capture the flag i cooperative. Dużym atutem IronStorm ma być zaawansowana oprawa graficzna za którą odpowiada specjalny engine Phoenix 3D.
Wydanie gry planowane jest na jesień 2002 roku.