autor: Konrad Serafiński
Iron Harvest - prezentacja frakcji, jednostek i budynków
W sieci pojawiło się kilka materiałów wideo przedstawiających planowaną na koniec 2019 roku strategię czasu rzeczywistego Iron Harvest. Na filmach możemy zobaczyć, jak prezentują się frakcje, jednostki, budynki oraz walka.
Jeżeli lubicie strategie czasu rzeczywistego, to zapewne słyszeliście o Iron Harvest. Produkcja KING Art Games przeniesie gracza w unikalne uniwersum 1920+, stworzone przez Jakuba Różalskiego. Jakiś czas temu twórcy opublikowali fragment rozgrywki z wersji alfa. Natomiast w ciągu ostatnich kilku dni w sieci pojawiło się sporo materiałów pokazujących różne aspekty gry. Na kanale DT Gaming, w serwisie YouTube, znajdziemy filmy prezentujące frakcje, jednostki, walkę oraz budynki. Wszystkie materiały pochodzą z komputerowej wersji tytułu i możecie je zobaczyć poniżej.
Na uwagę zasługuje charakterystyczna wizja artystyczna gry. W alternatywnej wersji rzeczywistości, stworzonej przez Jakuba Różalskiego, Europa po I wojnie światowej została podzielona na trzy mocarstwa: Imperium Saksonii, Republikę Polanii oraz Rusviet. Produkcja ma oferować trzy kampanie dla pojedynczego gracza oraz tryb wieloosobowy dla maksymalnie czterech graczy.
Jeżeli chcielibyście samodzielnie sprawdzić, co ma do zaoferowania Iron Harvest, to możecie złożyć zamówienie przedpremierowe na grę. Dzięki niemu uzyskacie dostęp do wszystkich wczesnych wersji trybu wieloosobowego. Warto jednak pamiętać, że testy obejmują wyłącznie edycję na PC. Gra w pełnej wersji ukaże się również na PlayStation 4 oraz Xboksie One. Premiera zaplanowana jest na grudzień 2019 roku.