Insurgency - ruszyła przedsprzedaż z dostępem do testów taktycznej strzelanki
Ruszyła przedsprzedaż taktycznej strzelanki Insurgency, będącej komercyjną kontynuacją popularnego przed laty moda. Preorder pozwala wziąć udział w trwających obecnie testach gry.
Insugrency pozostaje jednym z najlepszych modów, jakie powstały na bazie silnika Half-Life 2. W zeszłym roku jego autorzy próbowali nieskutecznie zebrać na Kickstarterze środki na produkcję komercyjnej kontynuacji pod tym samym tytułem. Twórcy nie poddali się jednak po tej porażce i kontynuowali prace. Obecnie projekt osiągnął wreszcie stadium, które pozwala na rozpoczęcie sprzedaży dostępu do wersji testowych.
Obecnie preorder kosztuje 19,99 dolarów, czyli w przeliczeniu około 64 złotych. W zamian za tę sumę otrzymacie dostęp do wczesnej wersji testowej i zaplanowanej na późniejszy termin bety oraz pełną wersję gry w dniu jej premiery. Osoby, które wsparły Kickstartera otrzymają 50% zniżkę. W ten sposób twórcy chcą podziękować fanom, pomimo tego, że z powodu porażki tej akcji pieniądze ostatecznie pozostały na kontach użytkowników.
Nowe Insurgency powstaje wyłącznie z myślą o pecetach, a premiera planowana jest na końcówkę tego roku. Gra będzie taktyczną strzelanką, która nacisk położy na potyczki sieciowe. Autorzy zamierzają postawić na realizm rozgrywki. Jedno celne trafienie często wystarczy do zabicia przeciwnika, a zwycięstwo będzie prawie niemożliwe bez dobrej współpracy z kolegami z drużyny. Na jednej mapie na raz zmieści się 32 graczy.
Gra wystartuje z trzema klasami determinującymi prędkości i siłę pancerza – lekką (Skirmisher), średnią (Grunt) i ciężką (Tank). Ponadto każda klasa będzie mogła wybrać własne uzbrojenie i ekwipunek. Dodatkową atrakcją będzie rozbudowany system ulepszania broni.
Obecnie w planach są cztery tryby rozgrywki:
- Occupy – każda drużyna zaczyna z własnym punktem kontrolnym, a na środku mapy dostępny jest trzeci, o który toczy się większość walk.
- Firefight – szybkie bitwy o przejście kontroli nad pięcioma punktami. Rozgrywka kończy się gdy jedna drużyna zdobędzie wszystkie lub po pięciu minutach (wtedy o zwycięstwie decyduje wynik punktowy).
- Elimination – obie drużyny próbują przejąć specjalny przedmiot i donieść go do swojej strefy ewakuacyjnej. Zwycięstwo można też osiągnąć poprzez wyeliminowanie wszystkich członków konkurencyjnego zespołu.
- Hunt – tryb kooperacyjny, w którym gracze polują na oddziały terrorystów.