autor: Marek Grochowski
Infernal w pierwszym kwartale 2007
Trzecioosobowa gra akcji pt. Infernal to z pewnością jeden z ciekawszych projektów, nad jakimi pracują obecnie polscy programiści. Dzieło znane wcześniej jako Diabolique: License to Sin miało trafić na rynek najpóźniej w okolicach Gwiazdki. Niestety, produkt ukaże się z opóźnieniem, o czym poinformował na swojej stronie wydawca gry, koncern Playlogic.
Trzecioosobowa gra akcji pt. Infernal to z pewnością jeden z ciekawszych projektów, nad jakimi pracują obecnie polscy programiści. Dzieło znane wcześniej jako Diabolique: License to Sin miało trafić na rynek najpóźniej w okolicach Gwiazdki. Niestety, produkt ukaże się z opóźnieniem, o czym poinformował na swojej stronie wydawca gry, koncern Playlogic.
Aktualnie nowy termin premiery TPP ze stajni rodzimego Metropolis Software obejmuje pierwszy kwartał przyszłego roku. Dotąd nie ujawniono, dlaczego zdecydowano się na przełożenie rynkowego debiutu Infernala. Możemy jedynie domyślać się, że tytuł nie prezentuje jeszcze oczekiwanego poziomu i programiści potrzebują nieco czasu, aby efekt ich prac był zadowalający.
Przypomnijmy, że najnowsze dziecko warszawskiego zespołu to rozbudowana gra akcji, której mechanika nawiązywać będzie do ostatnich odsłon serii Gorky. Gracz wcieli się w postać Ryana Lennoxa, superagenta działającego w służbie jego diabelskiej mości i będzie piekielnym odpowiednikiem znanego wszystkim Jamesa Bonda. Piękne kobiety, szybkie samochody i oczywiście niewykonalne misje staną się chlebem powszednim dla naszego bohatera. Weźmiemy udział w odwiecznym konflikcie między sekretnymi agencjami Dobra i Zła, a stawką naszej heroicznej walki będą… ludzkie dusze.