Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 września 2013, 12:40

autor: Adrian Werner

Incognita - ruszyła sprzedaż wersji alfa szpiegowskiej turówki autorów Mark of the Ninja i Don't Starve

Studio Klei Entertainment rozpoczęło przyjmowanie preorderów taktycznej szpiegowskiej turówki Incognita. Każdy nabywca otrzyma dostęp do trwających obecnie testów wersji alfa.

W lipcu znane z Mark of the Ninja oraz Don’t Starve studio Klei Entertainment zapowiedziało turową taktyczną strategię zatytułowaną Incognita. Prace nad projektem weszły już w na tyle zaawansowaną fazę, że zespół postanowił rozpocząć przyjmowanie preorderów, które jednocześnie zapewniają dostęp do wersji alfa.

  1. Incognita - oficjalna strona gry

Nabywając grę przed premierą można wesprzeć twórców i jednocześnie zaoszczędzić 15%. Cena wersji alfa wynosi bowiem 16,99 dolarów, czyli w przeliczeniu około 54 zł, podczas gdy ukończony produkt kosztować będzie 19,99 dolarów (ok. 64 zł). Warto dodać, że w ramach promocji do każdego preordera dołączany jest drugi egzemplarzy gry, który po premierze pełnej wersji będziemy mogli sprezentować koledze lub koleżance.

Akcja ukazana zostanie z perspektywy izometrycznej. - Incognita - ruszyła sprzedaż wersji alfa szpiegowskiej turówki autorów Mark of the Ninja i Don't Starve - wiadomość - 2013-09-11
Akcja ukazana zostanie z perspektywy izometrycznej.

W Incognita obejmiemy dowództwo nad niewielkim oddziałem doskonale wyszkolonych szpiegów. Akcja ukazana zostanie z perspektywy izometrycznej, a system sterowania przypominać będzie rozwiązania znane z takich serii jak XCOM czy Jagged Alliance. Przebieg rozgrywki w grze Klei Entertainment ma jednak mocno odbiegać od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne taktyczne turówki. Kierowana przez nas grupa będzie bowiem znacznie słabsza niż strzegący celów misji najemnicy. Bezpośrednia konfrontacja najczęściej zakończy się dla agentów tragicznie, więc odnoszenie sukcesów wymagać ma bardziej finezyjnego podejścia.

Podczas zabawy będziemy musieli starać się unikać strażników. Dzięki zastosowaniu systemu linii wzroku zobaczymy tylko to, co są w stanie dostrzec szpiedzy, więc kluczową rolę odegra zdobywanie informacji. Agenci zmuszeni zostaną do hakowania systemów bezpieczeństwa, manipulowania kamerami oraz korzystania z każdej innej dostępnej metody poznania lokalizacji przeciwników. W naszym arsenale opcji znajdą się również rozwiązania bardziej brutalne, choć zabicie wroga wymagać będzie najczęściej wcześniejszego odizolowania go reszty grupy lub zastosowania podejścia skradankowego. Napięcie podczas zabawy wzmocni fakt, że zgony bohaterów mają być ostateczne i zabraknie opcji wskrzeszenia ich po misji.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej