Incognita - ruszyła sprzedaż wersji alfa szpiegowskiej turówki autorów Mark of the Ninja i Don't Starve
Studio Klei Entertainment rozpoczęło przyjmowanie preorderów taktycznej szpiegowskiej turówki Incognita. Każdy nabywca otrzyma dostęp do trwających obecnie testów wersji alfa.
W lipcu znane z Mark of the Ninja oraz Don’t Starve studio Klei Entertainment zapowiedziało turową taktyczną strategię zatytułowaną Incognita. Prace nad projektem weszły już w na tyle zaawansowaną fazę, że zespół postanowił rozpocząć przyjmowanie preorderów, które jednocześnie zapewniają dostęp do wersji alfa.
Nabywając grę przed premierą można wesprzeć twórców i jednocześnie zaoszczędzić 15%. Cena wersji alfa wynosi bowiem 16,99 dolarów, czyli w przeliczeniu około 54 zł, podczas gdy ukończony produkt kosztować będzie 19,99 dolarów (ok. 64 zł). Warto dodać, że w ramach promocji do każdego preordera dołączany jest drugi egzemplarzy gry, który po premierze pełnej wersji będziemy mogli sprezentować koledze lub koleżance.
W Incognita obejmiemy dowództwo nad niewielkim oddziałem doskonale wyszkolonych szpiegów. Akcja ukazana zostanie z perspektywy izometrycznej, a system sterowania przypominać będzie rozwiązania znane z takich serii jak XCOM czy Jagged Alliance. Przebieg rozgrywki w grze Klei Entertainment ma jednak mocno odbiegać od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne taktyczne turówki. Kierowana przez nas grupa będzie bowiem znacznie słabsza niż strzegący celów misji najemnicy. Bezpośrednia konfrontacja najczęściej zakończy się dla agentów tragicznie, więc odnoszenie sukcesów wymagać ma bardziej finezyjnego podejścia.
Podczas zabawy będziemy musieli starać się unikać strażników. Dzięki zastosowaniu systemu linii wzroku zobaczymy tylko to, co są w stanie dostrzec szpiedzy, więc kluczową rolę odegra zdobywanie informacji. Agenci zmuszeni zostaną do hakowania systemów bezpieczeństwa, manipulowania kamerami oraz korzystania z każdej innej dostępnej metody poznania lokalizacji przeciwników. W naszym arsenale opcji znajdą się również rozwiązania bardziej brutalne, choć zabicie wroga wymagać będzie najczęściej wcześniejszego odizolowania go reszty grupy lub zastosowania podejścia skradankowego. Napięcie podczas zabawy wzmocni fakt, że zgony bohaterów mają być ostateczne i zabraknie opcji wskrzeszenia ich po misji.