IDV ujawnia kolejne tytuły gier, które wykorzystają technologię SpeedTree
Kolejni twórcy gier komputerowych zdecydowali się wykorzystać stworzoną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię o nazwie SpeedTree. Z opublikowanego dziś oficjalnego oświadczenia prasowego wynika, że realistycznie prezentującą się roślinność zobaczymy w pięciu nowych produktach.
Kolejni twórcy gier komputerowych zdecydowali się wykorzystać stworzoną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię o nazwie SpeedTree. Z opublikowanego dziś oficjalnego oświadczenia prasowego wynika, że realistycznie prezentującą się roślinność zobaczymy w pięciu nowych produktach.
SpeedTree w The Elder Scrolls IV: Oblivion
Technologia SpeedTree zostanie zaimplementowana w następujących grach:
- Drakensang: The Dark Eye – Radon Labs;
- Global Agenda – Hi-Rez Studios;
- Savage 2: A Tortured Soul - S2 Games;
- Tian Xia 2 – NetEase;
- Winterheart’s Guild – Zelian Games.
SpeedTree to popularna wśród twórców gier technologia, której zadaniem jest generowanie realistycznie wyglądającej roślinności. Do tej pory mogliśmy ją podziwiać m.in. w takich produkcjach jak: The Elder Scrolls IV: Oblivion, Call of Duty 3, Gothic 3, Crackdown czy Resistance: Fall of Man.