Humankind - narzędzia do modowania są priorytetem dla twórców
Autorzy strategii Humankind zapewniają, że umożliwienie tworzenia modów do ich gry to nadal kluczowa kwestia. Prace nie postępują jednak tak szybko, jak zakładali.

Deweloperzy ze studia Amplitude starają się podtrzymać zainteresowanie, z jakim spotkała się strategia Humankind w dniu premiery. W niedawnym wpisie podziękowali graczom za pozytywny odzew, a także zapowiedzieli dodanie narzędzi do modowania najszybciej, jak to możliwe. Podkreślili przy tym, że choć nie zmienili planów, czas nie zadziałał na ich korzyść.
O tym, że funkcje modyfikowania gry nie będą dostępne na premierę, wiedzieliśmy już w lutym. Twórcy nadal nie są w stanie określić, kiedy zostaną one dodane. Tym bardziej że równolegle pracują nad poprawkami, czego owocem jest dostępna na Steamie wersja beta aktualizacji, poprawiającej m.in. uporczywy problem z niedoborem zasobów (więcej na ten temat przeczytacie tutaj).
Studio Amplitude zdradziło jedynie, że narzędzia pojawią się wraz z jedną z nadchodzących łatek. Ich pierwsza wersja będzie miała pewne ograniczenia, z czasem gracze otrzymają jednak nowe możliwości. Jeśli zapowiedzi z lutego okażą się prawdziwe, użytkownicy będą mogli np. w dowolny sposób zmieniać balans jednostek, wpływać na kultury oraz dodawać własne pozycje do drzewka technologii.
Jednocześnie twórcy Humankind przypominają o dostępnym w ich tytule edytorze map, który pozwala graczom wykazać się kreatywnością. Zachęcają przy tym do wzięcia udziału w specjalnym konkursie. Na autorów najciekawszych plansz czekają ciekawe nagrody, w tym unikatowy pecet złożony przez Intela.