Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 czerwca 2006, 08:19

Human Head Studios pracuje nad nowymi mapami do gry Prey

Mimo, że gra Prey nie zadebiutowała jeszcze na rynku, twórcy tego programu wzięli się już za produkcję interesujących dodatków w postaci nowych map do trybu multiplayer. O rozpoczęciu prac nad kolejnymi arenami do walki w sieci, poinformował wczoraj Chris Rhinehart z firmy Human Head Studios, która jest odpowiedzialna za powstanie tej długo oczekiwanej produkcji.

Mimo, że gra Prey nie zadebiutowała jeszcze na rynku, twórcy tego programu wzięli się już za produkcję interesujących dodatków w postaci nowych map do trybu multiplayer. O rozpoczęciu prac nad kolejnymi arenami do walki w sieci, poinformował wczoraj Chris Rhinehart z firmy Human Head Studios, która jest odpowiedzialna za powstanie tej długo oczekiwanej produkcji.

Human Head Studios pracuje nad nowymi mapami do gry Prey - ilustracja #1

Ludzie odpowiedzialni za mapy, których nie zobaczymy w podstawowej wersji gry, koncentrują się na arenach do walk „jeden na jednego”. Zawarte w pełnej wersji Prey plansze zostały zaprojektowane bowiem w taki sposób, aby mogło pojedynkować się na nich od czterech do ośmiu graczy. Prace nad dodatkowymi poziomami rozpoczęto niedawno – autorzy nie zdążyli ich na razie przetestować. Rhinehart nie wspomina w jakiej formie mapy trafią do Internetu. Miejmy nadzieję, że nie zostaniemy zmuszeni do ponoszenia dodatkowych opłat za zestaw nowych plansz.

Human Head Studios pracuje nad nowymi mapami do gry Prey - ilustracja #2

Przypominamy, że już pojutrze zadebiutuje oficjalne demo Prey, które pozwoli na zabawę w obu trybach rozgrywki – single i multiplayer. Więcej informacji na temat programu, tradycyjnie znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej