autor: Kamil Zwijacz
Hotline Miami 2: Wrong Number - edycja kolekcjonerska z winylami
Dennaton Games, deweloper wyczekiwanej gry niezależnej Hotline Miami 2: Wrong Number, ujawnił zawartość edycji kolekcjonerskiej produkcji. Ta będzie dość ciekawa, gdyż składać ma się z trzech płyt winylowych z 28 utworami. Do tego dojdzie karta telefoniczna ze steamowym kodem na grę.
Studio Dennaton Games ujawniło ciekawą edycję kolekcjonerską gry Hotline Miami 2: Wrong Number, powstałą przy współpracy z firmą iam8bit. Wydanie to składać się będzie z trzech płyt winylowych, na których znajdziemy dwadzieścia osiem utworów ze ścieżki dźwiękowej produkcji. Oprócz tego opakowanie zawierać będzie także kartę telefoniczną, na której umieszczony zostanie steamowy kod, umożliwiający pobranie Hotline Miami 2: Wrong Number wraz z cyfrową wersją soundtracku. Wszystko to zostanie ozdobione grafiką Niklasa Akerblada, odpowiedzialnego za okładki obu odsłon serii. Edycja kolekcjonerska została wyceniona na 60 dolarów (nieco ponad 200 zł) i można ja zamawiać w przedsprzedaży w tym miejscu. Tytuł pojawi się na rynku w pierwszym kwartale 2015 roku, w wersji na komputery PC oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 3 i PlayStation Vita.
- Gatunek: gra akcji
- Deweloper: Dennaton Games
- Platformy sprzętowe: PC, PS4, PS3, PSV
- Data premiery pierwszy kwartał 2015 roku
Hotline Miami 2: Wrong Number to kontynuacja jednej z najgłośniejszych gier niezależnych ostatnich lat. Akcja produkcji rozgrywać będzie się zarówno przed, jak i po wydarzeniach przedstawionych w „jedynce”, a scenariusz opowie kilka równoległych historii powiązanych z wydarzeniami z pierwowzoru. Z tego, co zaprezentowano do tej pory wynika, że będziemy mieć do czynienia z tradycyjną kontynuacją. Fani „jedynki” mogą więc liczyć na więcej brutalnej i wymagającej rozgrywki.
Pierwsze Hotline Miami ukazało się na komputerach osobistych w październiku 2012 roku, a w późniejszym czasie doczekało się wersji na konsole PlayStation 3 i PlayStation Vita (czerwiec 2013 roku) oraz PlayStation 4 (sierpień 2014 roku). Produkcja została stworzona przez niewielki zespół Dennaton Games i w ciągu dwóch miesięcy od premiery sprzedała się w nakładzie ponad 130 tys. egzemplarzy.