Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 czerwca 2022, 18:16

autor: Adrian Werner

Hollow 2, polski FPS grozy, z datą premiery na PC [Aktualizacja]

Poznaliśmy datę premiery pecetowej wersji Hollow 2, czyli polskiego FPS-a w klimacie horroru science-fiction. Produkcja pojawi się na Steamie w tym miesiącu. Uwaga: to może być kiszka.

Aktualizacja: Firma Forever Entertainment poinformowała w newsletterze, że premiera pecetowej wersji Hollow 2 została przełożona na 8 lipca.

Polska firma Forever Entertainment ujawniła datę premiery pecetowej wersji Hollow 2, czyli pierwszoosobowej strzelanki stanowiącej kontynuację produkcji z 2017 roku.

  1. Wydanie PC gry Hollow 2 ukaże się 23 czerwca tego roku.
  2. Edycja pecetowa sprzedawana będzie na Steamie.
  3. Gra nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

Warto przypomnieć, że pecetowa premiera gry nie będzie jej debiutem. Hollow 2 ukazało się już bowiem w grudniu ubiegłego roku na Nintendo Switchu.

Wydanie konsolowe nie zostało ciepło przyjęte. Gra doczekała się tylko dwóch recenzji (na Metacriticu) i obie są fatalne:

  1. Gaming Age – 30%
  2. NintendoLife – 3/10

Wydanie na PC na pewno będzie lepsze pod względem wizualnym. Pytanie tylko, czy twórcy poprawią również inne problemy, na które narzekali recenzenci, takie jak słaba rozgrywka, kiepsko zaprojektowani wrogowie czy powtarzalność lokacji.

Mamy nadzieję, że wydanie pecetowe będzie lepsze, ale należy pamiętać, że pierwsza część znalazła się wśród najgorszej ocenianych gier 2018 roku (dotyczy to wersji na Switcha). Gracze również nie byli dla Hollow łaskawi – na Steamie tylko 38% ocen użytkowników jest pozytywnych, co serwis kategoryzuje jako „w większości negatywny” odbiór gry.

Warto na koniec wspomnieć, że na Steamie dostępne jest demo Hollow 2, więc każdy może sprawdzić pecetową wersję produkcji przed premierą.

  1. Hollow 2 na Steamie
  2. Forever Entertainment – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej