Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 sierpnia 2011, 14:23

autor: Adrian Werner

Hitman: Absolution - nowe informacje

Na tworzone przez studio IO Interactive Hitman: Absolution czeka wielu graczy, również w naszym kraju. W najnowszym numerze magazynu Xbox World opublikowano zapowiedź tej gry, dzięki czemu dostaliśmy kilka świeżych informacji na jej temat.

Hitman: Absolution spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem na tegorocznych targach E3 i od tego momentu stał się dla wielu graczy jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów roku 2012. W najnowszym numerze magazynu Xbox World opublikowano zapowiedź, w której znalazło się kilka ciekawych informacji.

Hitman: Absolution - nowe informacje - ilustracja #1

Wśród wyposażenia agenta 47 ponownie znajdzie się ukochana przez fanów serii garota. Łysy zabójca nie zapomniał też jak strzela się z dwóch pistoletów naraz. Natomiast jego wrogowie nauczyli się wielu nowych sztuczek. Przykładowo, gdy otworzymy ogień przeciwnicy nie zaczną bezmyślnie biec w naszą stronę. Zamiast tego spróbują zastawić na nas zasadzkę.

Pojawi się również opcja modyfikowania własnego uzbrojenia. Ma to być jednak rozwiązane znacznie lepiej niż w Hitman: Blood Money. Tym razem nie wystarczą trzy wykonane misje, by maksymalnie rozbudować każde narzędzie mordu. Sporo niepokoju wśród fanów serii budzi zapowiedź tzw. „trybu instynktu", który ułatwi nam zorientowanie się w sytuacji na mapie m.in. przed podświetlanie wrogów i ich ścieżek patrolów. Według Xbox World system ten na jednak dobrze współgrać z naturą serii i nagradzać będzie skuteczne skradanie się oraz ciche zabójstwa.

Hitman: Absolution tworzony jest z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Premiera gry nastąpi w przyszłym roku. Zainteresowanych tą produkcją zachęcamy do zapoznania się z poświęconymi jej materiałami opublikowanymi na naszym serwisie:

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej