Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 września 2006, 10:33

autor: Piotr Doroń

Hideo Kojima pracuje nad nową pozycją dla konsoli Nintendo DS

Hideo Kojima, główny producent serii Metal Gear Solid, ujawnił w trakcie zakończonych dwa dni temu targów Tokyo Game Show, iż jego zespół pracuje aktualnie nad niekonwencjonalną pozycją na konsolę Nintendo DS. Wcielimy się w niej w maklera giełdowego.

Hideo Kojima, główny producent serii Metal Gear Solid, ujawnił w trakcie zakończonych dwa dni temu targów Tokyo Game Show, iż jego zespół pracuje aktualnie nad niekonwencjonalną pozycją na konsolę Nintendo DS. Wcielimy się w niej w maklera giełdowego.

Kabushiki Baibai Trainer Kabutore (ang. Stock Transaction Trainer Kabutore) pozwoli graczom na podejmowanie typowych decyzji giełdowych, takich jak zakup akcji, bądź ich sprzedaż, wykorzystując notowania Tokyo Stock Exchange z ostatnich pięciu lat. Początkujący gracze, nie mający pojęcia o zasadach panujących na światowych giełdach, będą mogli wziąć udział w kilku prostych ćwiczeniach wyjaśniających wszystkie najważniejsze kwestie związane z zarabianiem pieniędzy właśnie w ten sposób. Doświadczone osoby będą natomiast mogły skorzystać z opcji symulatora giełdowego.

Swoje ostatnie posunięcie Kojima tłumaczy w następujący sposób: „W ciągu ostatniego roku, dwóch lat gry zmieniły się w wielkim stopniu. Ostatnim trendem jest tworzenie programów edukacyjnych, które wzbogacają w pewnym stopniu nasze dotychczasowe życie. Jesteśmy przygotowani do tego, aby podjąć takie wyzwanie”.

Nie wiadomo, czy Kabushiki Baibai Trainer Kabutore ukaże się poza granicami Japonii. Biorąc jednak pod uwagę fakt, iż inne tego typu gry (m.in. seria Brain Training) z powodzeniem wydawano na europejskim oraz amerykańskim kontynencie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że podobnie będzie z najnowszą produkcją Hideo Kojimy.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej