Hellgate: London odnosi sukcesy w Korei Południowej
Gra Hellgate: London wyprodukowana przez Flagship Studios nie zdobyła raczej wielkiego uznania w oczach amerykańskich i europejskich graczy (średnia ocen graczy w serwisie Metacritic wynosi 6.2 punktu).
Gra Hellgate: London wyprodukowana przez Flagship Studios nie zdobyła raczej wielkiego uznania w oczach amerykańskich i europejskich graczy (średnia ocen w serwisie Metacritic wynosi 6.2 punktów). Doszło nawet do tego, że sam szef firmy, Bill Roper, w jednym z wywiadów tłumaczył się z przyczyn niewątpliwej porażki. Ale jak się okazuje, są ludzie, którzy potrafią docenić dany kawałek softu i być może dostrzec to, co dla innych jest zupełnie niewidoczne. Mowa tutaj o Koreańczykach.
Hellgate: London jest najlepiej przyjętą grą online w Korei Południowej w ciągu ostatnich trzech lat. W ciągu pierwszych dwóch tygodni od rozpoczęcia otwartych testów beta na tamtejszym rynku nowe konta zarejestrowało ponad jeden milion graczy. Szefowie Flagship, w tym wspomniany wcześniej pan Roper mogą w końcu dumnie wypiąć pierś, bo okazuje się, że gra jednak może się komuś spodobać.
O gustach i guścikach niby się nie dyskutuje i choć osobiście uważam, że to błędna opinia, to od dalszej części komentarza raczej się powstrzymam.