autor: Kamil Zwijacz
Hellblade: Senua's Sacrifice ukaże się w 2017 roku
Studio Ninja Theory od przeszło dwóch lat tworzy grę Hellblade: Senua's Sacrifice. Niestety prace nie przebiegają tak szybko, jakbyśmy sobie tego życzyli i tytuł nie ukaże się w tym roku. Deweloper poinformował, że celuje teraz w 2017 rok, ale nie podał konkretnego terminu.
Studio Ninja Theory poinformowało na poniższym materiale wideo, że Hellblade: Senua's Sacrifice nie ukaże się w tym roku. Wyjaśniono, że ze względu, iż gra tworzona jest bez ingerencji wydawcy, deweloper może w pełni realizować swoją wizję. Na obecnym etapie tytuł nie spełnia wymagań firmy, która nie chce wypuścić niedopracowanego projektu. W związku z tym poczekamy na niego trochę dłużej, przy czym nie podano żadnego konkretnego terminu, ograniczając się jedynie do stwierdzenia, że Hellblade: Senua's Sacrifice zadebiutuje w 2017 roku. Na pocieszenie opublikowano nowy utwór ze ścieżki dźwiękowej oraz tapety.
- trzecioosobowa gra akcji na konsolę PlayStation 4 i PC-ty;
- ukaże się w 2017 roku;
- nad produkcją pracuje studio Ninja Theory, znane z takich tytułów jak Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West i DMC: Devil May Cry.
Hellblade: Senua's Sacrifice to kolejna pozycja od studia Ninja Theory. Firma specjalizuje się w przygodowych grach akcji i ma na swoim koncie takie tytuły jak wydane na konsoli PlayStation 3 Heavenly Sword, multiplatformowe Enslaved: Odyssey to the West oraz DMC: Devil May Cry – ostatnią odsłonę słynnej serii slasherów firmy Capcom.
Nowa produkcja tworzona jest bez udziału wydawcy, a sami deweloperzy określają ją jako niezależny projekt klasy AAA. W grze wcielimy się w wojowniczkę o imieniu Senua, wraz z którą udamy się do krainy umarłych. Podobnie jak we wcześniejszych produkcjach tego studia, tak i w tej główną atrakcją ma być widowiskowa walka.
O ile nie znamy jeszcze dokładnego terminu premiery Hellblade: Senua's Sacrifice, to od dłuższego czasu wiemy, że projekt ukaże się od razu na dwóch platformach sprzętowych – konsoli PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.