Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 7 września 2014, 10:01

autor: Adrian Werner

Hearthstone – wersje na Androida i iPhone'a jeszcze w tym roku

Studio Blizzard Entertainment zapowiedziało, że pracuje nad nowym dodatkiem do karcianki Hearthstone, który wprowadzi do gry ponad setkę nowych kart. Ponadto twórcy zdradzili, że wersje produkcji na Androida i iPhone'a ukażą się jeszcze w tym roku.

Mamy dobre wieści dla graczy czekających na mobilne konwersje karcianki Hearthstone. Obecnie ten przebój studia Blizzard Entertainment dostępny jest jedynie na pecety oraz iPady, ale twórcy potwierdzili właśnie, że wydanie na Androida i iPhone’a zadebiutuje jeszcze w tym roku. Ponadto autorzy zdradzili, że pracują nad nowym rozszerzeniem.

Dodatek skoncentruje się na nowych kartach. W sumie ma ich być ponad setka. Niestety, nie mamy co liczyć na kampanię dla pojedynczego gracza, więc osoby, którym spodobało się wybijanie hord umarłych w Curse of Naxxramas będą musiały obejść się smakiem. Blizzard tłumaczy, że Hearthstone zostało pomyślane głównie jako karcianka koncentrująca się na rywalizacji między graczami w ramach trybu PvP i deweloperzy muszą regularnie rozbudowywać ten aspekt rozgrywki, aby utrzymać cały projekt przy życiu.

Jednocześnie autorzy nie wykluczają w przyszłości opracowania kolejnych przygód pokroju Curse of Naxxramas. Tego rodzaju kampanie nie tylko zapewniają dużo dobrej zabawy, ale również zachęcają graczy do eksperymentowania z odmiennymi klasami i strategiami, a potem użytkownicy często przenoszą te doświadczenia do trybu multiplayer, tym samym czyniąc starcia PvP ciekawszymi.

Przypomnijmy, że Hearthstone to karcianka osadzona w fantastycznym uniwersum cyklu WarCraft i jednocześnie pierwsza produkcja mobilna w dorobku studia Blizzard Entertainment. Całość została opracowana głównie z myślą o nowicjuszach, ale mimo to oferuje sporo głębi, przez co potrafi zatrzymać przed ekranem również weteranów gatunku. Projekt korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami i został on bardzo sensownie zaimplementowany, a dodatkową atrakcją jest wyśmienite wykonanie, zarówno pod względem interfejsu, jak również jakości grafik wykorzystywanych na kartach.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej