autor: Radosław Grabowski
Havok w nowych grach firmy Blizzard Entertainment
Efekty używania narzędzi spod znaku Havok widzieliśmy już m.in. w The Elder Scrolls IV: Oblivion, Age of Empires III, Mercenaries, Half-Life 2 i Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter. Teraz po tę technologię postanowili sięgnąć szefowie Blizzard Entertainment, aby wykorzystać ją w swoich przyszłych grach.
Efekty używania narzędzi spod znaku Havok widzieliśmy już m.in. w The Elder Scrolls IV: Oblivion, Age of Empires III, Mercenaries, Half-Life 2 i Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter. Teraz po tę technologię postanowili sięgnąć szefowie Blizzard Entertainment, aby wykorzystać ją w swoich przyszłych grach.
Ojcowie sagi Diablo chcą zrobić użytek z pozyskanych narzędzi w nowych pozycjach, dedykowanych zarówno komputerom osobistym klasy PC, jak i maszynom ze stajni Apple Computer. Developerzy skupią się nie tylko na fizyce (Havok Physics), lecz także na skryptach zachowań dla wirtualnych postaci (Havok Behavior), animacji trójwymiarowych modeli (Havok Animation) i kolizji mnóstwa obiektów bez dodatkowego obciążania CPU (Havok FX).