Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 sierpnia 2021, 15:22

Halo Infinite - wymagania sprzętowe na PC

Poznaliśmy wymagania sprzętowe Halo Infinite. Na szczęście pecetowe wydanie nie zajmie aż tyle miejsca co wiele współczesnych hitów.

Halo Infinite było jednym z tytułów obszernie zaprezentowanych na otwarciu targów gamescom 2021. Po potwierdzeniu daty premiery Microsoft ujawnił wymagania sprzętowe gry na komputerach osobistych. Możecie je zobaczyć poniżej.

Halo Infinite – minimalne wymagania sprzętowe:

  1. System operacyjny: Windows 10 RS3
  2. Procesor: AMD FX-8370 / Intel i5-4440
  3. Karta graficzna: AMD RX 570 / Nvidia GTX 1050 Ti
  4. Pamięć: 8 GB RAM
  5. Miejsce na dysku twardym: 50 GB dostępnej przestrzeni
  6. Inne: DirectX 12

Halo Infinite – zalecane wymagania sprzętowe:

  1. System operacyjny: Windows 10 19H2
  2. Procesor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel i7-9700k
  3. Karta graficzna: Radeon RX 5700 XT / Nvidia RTX 2070
  4. Pamięć: 16 GB RAM
  5. Miejsce na dysku twardym: 50 GB dostępnej przestrzeni
  6. Inne: DirectX 12

Niestety, Steam nie podaje informacji na temat ustawień graficznych, które mają udźwignąć podane specyfikacje. Skądinąd wiemy, że Halo Infinite na PC zaoferuje dynamiczne skalowanie rozdzielczości, wsparcie szerokich ekranów i wiele innych opcji. To może częściowo tłumaczyć tak drastyczną różnicę mocy między kartami graficznymi oraz procesorami w minimalnych i zalecanych wymaganiach sprzętowych.

Gra zajmuje też sporo miejsca na dysku, aczkolwiek to wciąż niewiele w porównaniu z wieloma współczesnymi produkcjami. Inna sprawa, że tytuł zapewne będzie wymagać znacznie więcej przestrzeni po debiucie nowej zawartości sezonowej oraz kooperacyjnej kampanii i trybu Forge.

Halo Infinite zadebiutuje 8 grudnia na pecetach oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X/S.

  1. Oficjalna strona gry Halo Infinite

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej