autor: Radosław Grabowski
Half-Life 2 także jako graficzny benchmark
Wśród wielu aplikacji, testujących wydajność komputerów osobistych klasy PC w dziedzinie generowania grafiki, zdecydowanie najpopularniejsze są obecnie produkty z serii 3DMark. Być może ich ugruntowanej pozycji będzie w stanie zagrozić specjalny program, wykorzystujący technologiczny fundament nadchodzącej gry Half-Life 2.
Wśród wielu aplikacji, testujących wydajność komputerów osobistych klasy PC w dziedzinie generowania grafiki, zdecydowanie najpopularniejsze są obecnie produkty z serii 3DMark. Być może ich ugruntowanej pozycji będzie w stanie zagrozić specjalny program, wykorzystujący technologiczny fundament nadchodzącej gry Half-Life 2.
Developerzy z firmy Valve Software zamierzają stworzyć wiarygodny benchmark, bazujący na „silniku” Source i przystosowany do współpracy z interfejsem DirectX 9.0 (planuje się również zachowanie kompatybilności wstecznej). Gotowe dzieło miałoby ujrzeć światło dzienne jeszcze przed oficjalną premierą drugiej części H-L (twórcy ciągle optują w tej materii przy dniu 30 września 2003 roku).