Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 lutego 2006, 13:30

Half-Life 2: Episode One samodzielnym dodatkiem

Ostatnio w temacie oficjalnych dodatków do gry Half-Life 2 panuje spore ożywienie. Najpierw dowiedzieliśmy się o zmianie nazwy pierwszego z nich, później o rozpoczętych już pracach nad drugim epizodem. Dziś mamy dla Was kolejne wieści dotyczące kwestii rozszerzeń hitu z 2004 roku, a to za sprawą serwisu Eurogamer, który postanowił zadać kilka pytań firmie Valve Software.

Ostatnio w temacie oficjalnych dodatków do gry Half-Life 2 panuje spore ożywienie. Najpierw dowiedzieliśmy się o zmianie nazwy pierwszego z nich, później o rozpoczętych już pracach nad drugim epizodem. Dziś mamy dla Was kolejne wieści dotyczące kwestii rozszerzeń hitu z 2004 roku, a to za sprawą serwisu Eurogamer, który postanowił zadać kilka pytań firmie Valve Software.

Half-Life 2: Episode One samodzielnym dodatkiem - ilustracja #1

Z odpowiedzi udzielonych przez Douga Lombardiego wynika, że Half-Life 2: Episode One będzie faktycznie zawierać od czterech do sześciu godzin rozgrywki. Nie oznacza to jednak, że gracze narzekać będą na brak wrażeń. Przedstawiciel Valve Software zapewnił, że zabawa będzie znacznie bogatsza, niż miało to miejsce w pierwowzorze. Lombardi daje również do zrozumienia, że zmiana nazwy dodatku w żaden sposób nie wpływa na plany firmy dotyczące dalszego rozwoju marki. Decyzję o tym, że rozszerzenia wydawane będą w formie kolejnych epizodów, podjęto jeszcze przed debiutem Half-Life 2 na rynku.

Half-Life 2: Episode One samodzielnym dodatkiem - ilustracja #2

Na koniec najważniejsza informacja. Half-Life 2: Episode One będzie dodatkiem samodzielnym, co oznacza, że do działania nie potrzebuje podstawowej wersji gry. Oprócz rozszerzenia, pakiet zaoferuje ponadto Half-Life 2: Deathmatch oraz Half-Life: Source Deathmatch. Gra sprzedawana będzie w cenie 19.99 dolarów. Premiera: 24 kwietnia bieżącego roku.

Jeśli chcecie uzyskać więcej informacji na temat Half-Life 2: Episode One, gorąco zachęcamy do przejrzenia materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej