Half-Life 2: Episode One bestsellerem w Europie
Przedstawiciele firmy Valve mają powody do radości. Ich najnowszy produkt – Half-Life 2: Episode One – sprzedaje się doskonale, zwłaszcza na rynku europejskim.
Przedstawiciele firmy Valve mają powody do radości. Ich najnowszy produkt – Half-Life 2: Episode One – sprzedaje się doskonale, zwłaszcza na rynku europejskim.
Z opublikowanego wczoraj oświadczenia prasowego wynika, że program, który zadebiutował na rynku 1 czerwca, wspiął się na pierwsze miejsca rankingów bestsellerów w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji. Co prawda zapomniano dodać, że mowa tu wyłącznie o podsumowaniach dotyczących gier na PC (na Wyspach, w multi-platformowym zestawieniu epizod był dopiero ósmy), ale sukces jest i tak duży – zwłaszcza, że dotyczy pudełkowych wersji programu. O tym, jak Half-Life 2: Episode One sprzedaje się za pośrednictwem usługi Steam, Valve już nie informuje. Możemy jedynie przypuszczać, że równie dobrze.
Do tej pory gry z serii Half-Life (wraz z dodatkami) sprzedały się w nakładzie piętnastu milionów egzemplarzy. Duża popularność nowego rozszerzenia pozwala wierzyć, że firma Valve dokonała właściwego wyboru, publikując kolejne produkty z cyklu w odcinkach. Drugi epizod z nowej trylogii zadebiutuje na rynku pod koniec obecnego roku. Episode Three zobaczymy dopiero za osiemnaście miesięcy.
Dowiedz się więcej na temat Half-Life 2: Episode One:
- Informacje encyklopedyczne
- Recenzja gry
- Poradnik do gry
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Zwiastun filmowy #4
- Zwiastun filmowy #5
- Zwiastun filmowy #6
- Galeria obrazków