autor: Artur Falkowski
Gra flOw nie wcześniej niż w styczniu 2007 roku
O grze flOw jest już głośno od jakiegoś czasu. Ma to być w założeniu odpowiedź Sony na bijące rekordy popularności na Xbox Live Arcade Geometry Wars. Jej premiera na PlayStation Store miała odbyć się dzisiaj, jak wcześniej informowaliśmy. Niestety trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość, ponieważ produkcja nieco się przeciągnie, a gra ujrzy światło dzienne nie prędzej niż w styczniu 2007 roku.
O grze flOw jest już głośno od jakiegoś czasu. Ma to być w założeniu odpowiedź Sony na bijące rekordy popularności na Xbox Live Arcade Geometry Wars. Jej premiera na PlayStation Store miała odbyć się dzisiaj, jak wcześniej informowaliśmy. Niestety trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość, ponieważ produkcja nieco się przeciągnie, a gra ujrzy światło dzienne nie prędzej niż w styczniu przyszłego roku.
Przypominamy, że we flOw pokierujemy poczynaniami prostego, jednokomórkowego organizmu, który pochłaniając inne istoty, powoli ewoluuje. Podstawą gry jest cieszący się sporą popularnością, utworzony we Flashu projekt. W odróżnieniu od pierwowzoru, gra posiadać będzie ładniejszą grafikę, bogate efekty dźwiękowe oraz pełne wykorzystanie możliwości pada SIXAXIS.
Ciekawie zapowiada się natomiast fakt, że planowane są comiesięczne aktualizacje wzbogacające rozgrywkę (na przykład w jednej z nich wprowadzony zostanie tryb multiplayer).