Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku
Ujawniony w ubiegłym miesiącu plan wydawniczy koncernu Ubisoft Entertainment sugerował, że odświeżona wersja gry Dark Messiah of Might and Magic zadebiutuje na rynku 7-ego września. Z przykrością informujemy, że powyższa data jest już nieaktualna. Premiera produktu przygotowywanego z myślą o konsoli Xbox 360, została przesunięta na pierwszy kwartał przyszłego roku.
Ujawniony w ubiegłym miesiącu plan wydawniczy koncernu Ubisoft Entertainment sugerował, że odświeżona wersja gry Dark Messiah of Might and Magic zadebiutuje na rynku 7-ego września. Z przykrością informujemy, że powyższa data jest już nieaktualna. Premiera produktu przygotowywanego z myślą o konsoli Xbox 360, została przesunięta na pierwszy kwartał przyszłego roku.
Elements to nowa edycja gry Dark Messiah of Might and Magic, która w stosunku do swojego pierwowzoru została znacznie rozbudowana. Za powstanie tego programu odpowiada wewnętrzne studio koncernu, zlokalizowane w francuskim mieście Annecy. Wcześniej informowaliśmy Was, że konwersję wzięła na swoje barki firma Arkane Studios SA, ale nie jest to prawda. Okazało się, że twórcy gry Dark Messiah of Might and Magic jedynie pomagają w produkcji, dzieląc się swoimi uwagami na temat wprowadzanych zmian i przedstawiając swoje pomysły.
Oto lista zmian i poprawek, jakie zostaną wprowadzone w Dark Messiah of Might and Magic: Elements:
- Interfejs użytkownika dostosowany do pada, wraz ze specjalną funkcją, pozwalającą zablokować celownik na wybranym przeciwniku (Autolock).
- Dodatkowa opcja dla użytkowników padów, pozwalająca na szybszy dostęp do noszonych przez gracza przedmiotów.
- Trzy nowe, sekretne poziomy, wydłużające rozgrywkę o kilkadziesiąt minut.
- Zbalansowana rozgrywka, dzięki czemu staje się ona odpowiednim wyzwaniem od pierwszej do ostatniej minuty zmagań.
- Poprawiona oprawa wizualna.
- Zmodyfikowany tryb multiplayer, w którym znika możliwość awansowania na kolejny poziom. Autorzy wprowadzili natomiast system tworzenia postaci, pozwalając graczom wybierać ich ulubione umiejętności bez konieczności żmudnego nabierania doświadczenia.
- Nowe mapy do trybu multiplayer.
- Osiągnięcia (Achievements).
- Wyeliminowane błędy, na które narzekali użytkownicy PeCetowej edycji gry.