Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 kwietnia 2023, 07:38

autor: Adrian Werner

GOG zastosował się do dyrektywy UE, to ułatwi polowanie na okazje

Serwis GOG.com zaimplementował zmiany w sposobie wyświetlania cen podczas promocji, które ułatwiają rozpoznanie, co jest prawdziwą okazją.

Źródło fot. GOG.com.
i

Serwis GOG.com pochwalił się wprowadzeniem nowej funkcji, która ma ułatwić graczom odnajdywanie najlepszych okazji. Teraz przy karcie każdej produkcji w sklepie poza obecną ceną wyświetlana będzie również najniższa z ostatnich 30 dni przed zniżką.

Oczywiście, osoby robiące zakupy w sieciowych sklepach wiedzą, że nie jest to autorski pomysł osób zarządzających serwisem GOG.com. Zamiast tego to rozwiązanie jest realizacja dyrektywy Unii Europejskiej znanej jako Omnibus, która nakłada obowiązek udzielania takiej informacji klientom.

GOG zastosował się do dyrektywy UE, to ułatwi polowanie na okazje - ilustracja #1
Żródło fot. GOG.com

Zaskoczeniem jest więc nie tyle sama implementacja tych reguł, ale to, jak późno sklep GOG.com się na to zdecydował. Ucieszyć się mogą także klienci spoza Unii Europejskiej, gdyż oni również mogą skorzystać z tej nowości.

Przypomnijmy na koniec, że obecnie w GOG.com trwa wiosenna wyprzedaż. W jej ramach nie tylko przeceniono masę produkcji, ale co kilka dni serwis udostępnia również za darmo jedną pełną wersję gry. Obecnie w ten sposób można zdobyć Deep Sky Derelicts, czyli RPG-a, którego można opisać jako Darkest Dungeon w wersji science fiction. Ta oferta pozostanie ważna do jutra do 15:00 czasu polskiego. Natomiast samo Spring Sale dobiegnie końca także jutro, ale o 24:00.

  1. GOG.com – strona sklepu

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej