God of War Ragnarok może hulać nie tylko w 60, ale nawet 120 fps
God of War: Ragnarok może zaoferować aż cztery tryby graficzne na PS5. Możliwe ma być granie nawet w 120 klatkach na sekundę.
Podczas gdy Gotham Knights i A Plague Tale: Requiem działają jedynie w 30 klatkach na sekundę na konsolach dziewiątej generacji, God of War: Ragnarok ma zaoferować aż cztery tryby graficzne na PS5. No, w zasadzie dwa – jakości i wydajności – jednak po pierwszych testach gry branżowe media donoszą, że w zależności od tego, czy posiadamy ekran obsługujący interfejs HDMI w wersji 2.1, odpowiadające im opcje wyświetlania będą nieco inne. To daje w sumie cztery warianty wizualne.
- Przy HDMI 2.0 tryb jakości zaoferuje rozdzielczość 4K i 30 fps.
- Przy HDMI 2.1 – rozdzielczość 4K i 40 fps.
- Przy HDMI 2.0 tryb wydajności pozwoli na grę w 60 klatkach na sekundę.
- Przy HDMI 2.1 – w maks. 120 klatkach na sekundę.
PIERWSZE WRAŻENIA Z GOD OF WAR: RAGNAROK
Redakcja GRYOnline.pl również ma już dostęp do God of War: Ragnarok. Pierwsze wrażenia z gry, którymi podzielił się Krystian „UV” Smoszna, znajdziecie poniżej. Recenzji spodziewajcie się zaś 3 listopada.
Warto tu wspomnieć, że w lutym 2021 roku poprzedni God of War otrzymał aktualizację, dzięki której na PlayStation 5 możliwe stało się granie w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę – za sprawą techniki checkerboard rendering. Można jednak założyć, że sequel zaoferuje wizualia znacznie bogatsze w detale, co uniemożliwiło twórcom implementację tego typu trybu.
Dla przypomnienia dodam, że premierę God of War: Ragnarok zaplanowano na 9 listopada 2022 roku. Tytuł ukaże się wyłącznie na konsolach Sony, tj. PS4 i PS5. Niewykluczone jednak, że wzorem poprzednika jakiś czas później – nie wcześniej niż za rok – zawita również na PC.