autor: Marek Makuła
God of War Ragnarok może zadebiutować później, ale ciągle w tym roku [Aktualizacja]
Ostatnio coraz głośniej robi się o God of War: Ragnarok. Oficjalnie wiemy na razie tylko, że gra powstaje, jednak kolejne przecieki wskazują, że jej debiut może odbyć się jeszcze w tym roku.
AKTUALIZACJA: Jak donosi Gamereactor, powołujący się na europejskie źródła, God of War Ragnarok mógł zostać opóźniony na 2023 rok. Nie zostało to w żaden sposób skomentowane przez studio Sony Santa Monica, podobnie jak wcześniejsze plotki. W informacje te nie wierzy choćby Jason Schreier, który odniósł się do nich na Reseterze.
Wcześniej informowaliśmy, że w Korei Południowej przyznano kategorię wiekową God of War Ragnarok, a w jednym ze sklepów internetowych można już składać zamówienia przedpremierowe na gadżety i maskotki z gry. Twitterowy profil PlayStation Game Size, zajmujący się analizowaniem kodu źródłowego PlayStation Store, odnalazł właśnie informacje, sugerujące premierę gry jeszcze w tym roku.
God of War Ragnarok może zadebiutować pod koniec 2022 roku
Deweloperzy z Santa Monica Studio zapewniają, że God of War Ragnarok trafi na sklepowe półki jeszcze w tym roku, ale na razie brak oficjalnych konkretów. Z danych, do których dotarł PlayStation Game Size, wynika jednak, że gra może ukazać się między październikiem a grudniem.
Data widniejąca w kodzie PlayStation Store jest tylko orientacyjna i została zmieniona z 30 września na 31 grudnia, jednak nadal możemy sądzić, że Sony celuje z premierą swojego hitu w ostatni kwartał tego roku. Przesunięcie God of War Ragnarok może mieć też związek z premierą remake’u The Last of Us, o której plotkuje się od jakiegoś czasu i która miałaby mieć miejsce tuż po wakacjach.
W PlayStation Store pojawiły się też pliki next genowych aktualizacji dla Resident Evil 2, 3 i 4
To jeszcze nie koniec, ponieważ profil PlayStation Game Size znalazł też na serwerach Sony pliki aktualizacji remake’ów Resident Evil 2 i Resident Evil 3 oraz Resident Evil 7. W marcu tego roku Capcom zapowiedział, że gry doczekają się natywnych wersji dla konsol PlayStation 5 i Xbox Series X|S, które wspierać będą m.in. ray tracing. Najwyraźniej wkrótce pobierzemy stosowne łatki, a szczegóły możemy usłyszeć już podczas Capcom Showcase w nocy z 13 na 14 czerwca.