God of War: Ragnarok - ile fps będzie w 4K?
Wraz z przedsprzedażą nowej części serii God of War poznaliśmy nieoficjalne dane techniczne gry. Możemy spodziewać się dwóch trybów graficznych, które pozwolą zadecydować o maksymalnej liczbie klatek na sekundę.
Premiera kolejnej części serii God of War zbliża się i regularnie poznajemy nowe szczegóły dotyczące aspektów technicznych gry. Ragnarok zadebiutuje w listopadzie tego roku na konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5, a przedsprzedaż rozpoczyna się już dziś. Za sprawą reklamowych maili wysyłanych przez brytyjski sklep ShopTo do potencjalnych klientów, wiemy czego możemy się spodziewać w kontekście technikaliów.
Dwa tryby 4K w God of War Ragnarok
Z materiałów promocyjnych wynika, że w God of War: Ragnarok zagramy na PlayStation 5 w jakości natywnego 4K w 30 fps-ach. To jednak nie wszystko, gdyż gra oferować ma także dodatkowy tryb, który pozwoli na rozgrywkę w dynamicznym, upscalowanym 4K nawet w 60 klatkach na sekundę.
Dodatkową zachętą dla graczy ma być technologia 3D Audio. Obecność dźwięku przestrzennego ma ułatwić rozgrywkę oraz uczynić walkę dynamiczną, pozwalając na ocenianie położenia przeciwników, nadciągających z dowolnego kierunku.
Powyższe informacje nie zostały wcześniej upublicznione przez Sony ani potwierdzone po ich pojawieniu się w Internecie. Nie odstępują jednak od standardu technologicznego konsoli, który mogliśmy zaobserwować między innymi w Horizon Forbidden West.