God of War na PC dostał patch z nową opcją graficzną
Pecetowe God of War otrzymało patch, dość skromny, ale wprowadzający wyglądane przez wielu wsparcie technologii AMD FidelityFX Super Resolution 2.0.
Pecetowe wydanie God of War otrzymało nową aktualizację (1.0.12), pierwszą od prawie trzech miesięcy. Nie jest to duża łatka, ale wprowadza ważną nowość dla użytkowników kart graficznych Radeon.
GoW otrzymał wsparcie dla technologii FidelityFX Super Resolution 2.0. Jest to nowa wersja odpowiednika DLSS firmy Nvidia (zresztą działającego także na GeForce’ach), tj. pozwala na skalowanie obrazu w taki sposób, by znacznie poprawić wydajność w grach bez wydatnego pogarszania jakości obrazu.
God of War miało już wsparcie dla FSR, ale patch 1.0.12 wprowadza obsługę wersji 2.0 tej technologii, dostępnej od 12 maja. Ta zapewnia jeszcze większy skok wydajności, zdaniem niektórych dorównując rezultatom DLSS 2.0 lub wręcz je przebijając (vide recenzja serwisu TechPowerUp).
Różnicę widać także w GoW, przynajmniej sądząc po grafikach opublikowanych przez redakcję Rock, Paper, Shotgun, aczkolwiek na karcie GeForce RTX 3090 wyniki są nieco gorsze niż przy zastosowaniu rozwiązania Nvidii. Niemniej posiadacze słabszych układów graficznych (oraz fani wyższych rozdzielczości) powinni ucieszyć się z tej nowinki.
Może Cię zainteresować: