Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 kwietnia 2021, 18:04

Ghost Recon: Breakpoint otrzymało plany rozwoju gry na 2021 rok

Firma Ubisoft przedstawiła dziś dalsze plany rozwoju gry Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. W tym roku czeka nas największa jak dotąd aktualizacja.

Poznaliśmy plany rozwoju Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint na pozostałą część 2021 roku. Zespół odpowiedzialny za siódmą odsłonę serii popularnych shooterów obiecał dalsze wsparcie tytułu ponad miesiąc temu, a dziś ujawnił pierwsze szczegóły. Czekają nas w sumie dwie duże aktualizacje.

Źródło: Ubisoft.

Pierwsza z nich – z numerkiem 4.0.0 – ukaże się pod koniec wiosny i skupi się na ulepszeniu sterowanych przez SI członków drużyny, którzy zostali dodani do gry w jednym z poprzednich patchów. Od jakiegoś czasu twórcy zdają się słuchać sugestii społeczności i wprowadzają zaproponowane przez jej członków funkcje. Tym samym dostaniemy możliwość dalszego rozwoju postaci oraz więcej umiejętności pasywnych i aktywnych do wykorzystania w czasie gry. Pojawi się także dedykowany dziennik misji, w którym poeksperymentujemy z dostępnymi funkcjami drużyny kierowanej przez SI, zdobywając przy okazji specjalne nagrody.

O drugiej aktualizacji nie wiemy na razie zbyt wiele. Ubisoft zdradził jedynie, że pojawi się ona na jesieni i przyniesie największą jak dotąd operację. Pozostało więc sporo czasu, który Francuzi wykorzystają z pewnością nie tylko na stworzenie nowej zawartości, ale także na poinformowanie nas o tym, co będzie zawierała łatka 4.1.0.

Ubisoftowi można zarzucić wiele, ale na pewno nie to, że porzuca swoje produkcje, gdy tym wiedzie się nieco gorzej. Niedawno informowaliśmy Was o planach rozwoju innych gier tego studia: dodatkach do Watch Dogs: Legion czy kolejnych poprawkach do Assassin’s Creed: Valhalla. Przypomnijmy też, że wcześniej francuski wydawca zapewnił nas o dalszym wsparciu dla wydanego w 2019 roku The Division 2.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej