autor: Daniel Sodkiewicz
Ghost Recon 2 w wersji PC dopiero w 2005
Ubisoft, jeden z największych wydawców gier na świcie oznajmił dziś, iż w końcową fazę produkcji wkraczają właśnie dwie wersje gry Tom Clancy’s Ghost Recon 2 na Xboxa i PS2, które ukażą się w tegoroczne święta bożonarodzeniowe. Ghost Recon 2 na komputery osobiste, będzie zaś stworzony na bazie wersji z Xboxa i pojawi się w sklepach w następnym roku.
Ubisoft, jeden z największych wydawców gier na świecie oznajmił dziś, iż w końcową fazę produkcji wkraczają właśnie dwie wersje gry Tom Clancy’s Ghost Recon 2 na Xboxa i PS2, które ukażą się w tegoroczne święta bożonarodzeniowe. Ghost Recon 2 na komputery osobiste, będzie zaś stworzony na bazie wersji z Xboxa i pojawi się w sklepach w następnym roku.
Pierwsza część Tom Clancy’s Ghost Recon sprzedała się na całym świecie w 4,5 milionach kopii, w swoim czasie otrzymała także miano najpopularniejszej gry na Xboxa. Obecnie, podczas gdy studio Ubisoft wSzanghaju(twórcy Tom Clancy’s Splinter Cell na PS2) odpowiedzialne jest za Ghost Recon 2 w wersji PlayStation 2, developerski zespół Red Storm Entertainment kontynuuje serię dla posiadaczy Xboxa i PC. Niestety posiadacze „blaszaków” otrzymają grę z dużym poślizgiem, gdyż dopiero w późnym 2005 roku (wcześniej zapowiadano ją na jesień 2004).
Sama gra tworzona jest na engine Unreal i będzie wykorzystywać m.in. system Havok, co jest rzadkością w grach na PlayStation 2. A oto najnowsze screeny (z wersji PS2) z tej najnowszej, taktycznej gry akcji promowanej nazwiskiem Tom’a Clancy’ego:
Więcej na temat samej gry można poczytać w naszej encyklopedii.