autor: Redakcja GRYOnline.pl
GetHero dołącza do grupy Webedia
Agencja GetHero, zrzeszająca takich znanych twórców internetowych jak reZigiusz, MULTI, WiP Bros, Friz, Vertez czy Julia Kostera, dołącza do Webedii. Tym samym staje się drugim, obok GRY-OnLine S.A., polskim podmiotem należącym do francuskiej grupy medialnej.
Blisko półtora roku temu GRY-OnLine S.A. weszło w skład francuskiej grupy medialnej Webedia, w której portfolio znajdują się takie prestiżowe serwisy branżowe jak GameStar.de, 3dJuegos.com, Jeuxvideo.com czy GamePro. Dziś z przyjemnością informujemy, że dołącza do nas wrocławska agencja kreatywna GetHero.
GetHero
GetHero to prężnie rozwijająca się agencja kreatywna, która aktywnie działa w takich obszarach jak gaming, lifestyle, beauty, zdrowie i muzyka, tym samym idealnie wpisując się w dotychczasowe działania Webedii. Pod swoimi skrzydłami zrzesza ponad 100 twórców internetowych, których codziennie oglądają miliony widzów; wystarczy wspomnieć takich znanych autorów jak reZigiusz, MULTI, WiP Bros, Friz, Vertez czy Julia Kostera.
Zgodnie z właśnie zawartą umową, agencja GetHero pozostanie osobnym podmiotem z niezmienioną strukturą organizacyjną i będzie dalej działać pod własną marką. Również skład zarządu agencji, w którym zasiadają Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk, się nie zmieni.
Inwestujemy nie tylko w agencję, która odnosi wiele sukcesów, ale także w firmę o dużym potencjale innowacyjnym. Przykładem tego jest mocne wejście GetHero na chiński fenomen mediów społecznościowych Tik Tok z ponad 30 influencerami - mówi Marc-Andreas Albert, CEO Webedia Germany i prezes zarządu Webedia Poland.
Bardzo się cieszę, że dzięki wytężonej pracy z obu stron, udało się osiągnąć ten deal. GetHero to połączenie świetnego profesjonalnego zespołu oraz zaawansowanego i poszukiwanego na rynku produktu. – komentuje Mariusz Klamra, CEO GRY-Online S.A. – Nasze oferty znakomicie się uzupełniają, dzięki czemu nie tylko poszerzamy zakres rozwiązań, jakie możemy zaproponować klientom lokalnym, ale również jesteśmy w stanie wnieść większą wartość w globalne kampanie marek, prowadzone przez grupę Webedia na całym świecie.
GRY-OnLine S.A. w strukturach Webedia Group
Powiększenie terytorium Webedia Poland to dobry moment, aby podsumować kilkanaście miesięcy naszej pracy. Poza codzienną publikacją materiałów dla Was, udało nam się nawiązać szereg kontaktów z kolegami z serwisów gamingowych wchodzących w skład naszej grupy, w tym przede wszystkim z niemieckim gamestar.de i hiszpańskim 3djuegos.com. To m.in. dzięki tym partnerom na www.gry-online.pl regularnie czytacie dziś treści o tematyce sprzętowej. Doświadczenie grupy pomogło nam również usprawnić wiele procesów wewnątrz redakcji, co przyczyniło się do osiągnięcia znakomitych wyników oglądalności, w pewnych działach do tej pory wręcz nienotowanych, jak choćby w publicystyce, poradnikach czy newsroomie. Tym samym potwierdziliśmy status nr 1 w Polsce w branży gamingowej. Nasze wysiłki zostały docenione również poza granicami Polski – od kilku lat nasze recenzje są agregowane w panelu ocen Metacritic, a w tym roku po raz pierwszy w historii GRYOnline.pl zasiada w jury The Game Awards, które odbędą się za kilka dni.
Znakomicie radzi sobie także całe tvgry.pl, bijąc na YouTube kolejne rekordy subskrypcji i odsłon materiałów wideo. Kilka dni temu mogliście przeczytać o otwarciu oficjalnego sklepu z gadżetami tvgry.pl.
Na osobne wyróżnienie zasługuje też nasz anglojęzyczny serwis gamepressure.com, który rozwijamy od 2005 roku. W minionym miesiącu mogliśmy pochwalić się ponad 17 milionami odsłon i niemal 5 milionami unikalnych użytkowników, co stawia nas na równi z takimi zagranicznymi serwisami jak Eurogamer, GamesRadar czy Rock Paper Shotgun. Dla nas to sygnał, że nasze doświadczenie i wiedza wypracowane w Polsce potrafimy efektownie przełożyć na zagraniczne rynki – za granicą rywalizujemy już z najlepszymi!
Webedia Group
Webedia Group powstała w 2007 roku, od początku swojej działalności skupiając się na branży mediów online i rozrywki – w szczególności na branży filmowej i gier wideo. Stale poszerzające się portfolio marek i usług tworzących międzynarodową sieć rozrywkową obejmuje takie renomowane strony internetowe jak GameStar.de, 3dJuegos.com, Jeuxvideo.com, GamePro i Allocine, a także oddziały IGN we Francji, Niemczech, Hiszpanii i Brazylii, które obsługują ponad 220 milionów unikalnych gości, generując 4 miliardy wejść miesięcznie.
Międzynarodowe partnerstwo otworzyło nowy rozdział dla portali Gamepressure.com i GRY-OnLine.pl, które weszły na zupełnie nowy poziom rozwoju, ustanawiając silną, stabilną i efektywną współpracę z innymi oddziałami Webedia.