autor: Radosław Grabowski
Gears of War okiem artysty plastyka
Miała być osiągalna także dla właścicieli PeCetów (vide news z 22 maja 2005), ale ostatecznie został potwierdzony jej ekskluzywny status w kontekście Xbox 360. Zatem nowa gra FPS ze stajni ojców sagi Unreal dostępna będzie wyłącznie dla posiadaczy kolejnej konsoli spod znaku firmy Billa G. Ludzie z Epic Games przedstawili świeże materiały wizualne, związane z Gears of War (premiera w 2006 roku).
Miała być osiągalna także dla właścicieli PeCetów (vide news z 22 maja 2005), ale ostatecznie został potwierdzony jej ekskluzywny status w kontekście Xbox 360. Zatem nowa gra FPS ze stajni ojców sagi Unreal dostępna będzie wyłącznie dla posiadaczy kolejnej konsoli spod znaku firmy Billa G. Ludzie z Epic Games przedstawili świeże materiały wizualne, związane z Gears of War (premiera w 2006 roku).
Pięć poniższych grafik koncepcyjnych ukazuje futurystyczne miasto, którego architektura łączy motywy nowoczesne z nieco zniszczonymi już budowlami z zamierzchłej przeszłości. Wszystkie obrazy zaprojektował John Wallin, rezydujący w Szwecji i legitymujący się m.in. doświadczeniem z branży filmowej. Oficjalna sieciowa strona wspomnianego autora: http://www.johnwallin.net/.