Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 lipca 2006, 08:47

Gears of War na trasie zespołu Megadeth

Gears of War – najnowszy produkt firmy Epic Games, na który od dłuższego czasu oczekują użytkownicy konsoli Xbox 360 – będzie sponsorować tegoroczną edycję trasy koncertowej Gigantour, zorganizowaną przez legendę thrash metalu, zespół Megadeth.

Gears of War – najnowszy produkt firmy Epic Games, na który od dłuższego czasu oczekują użytkownicy konsoli Xbox 360 – będzie sponsorować tegoroczną edycję trasy koncertowej Gigantour, zorganizowaną przez legendę thrash metalu, zespół Megadeth.

Gears of War na trasie zespołu Megadeth - ilustracja #1

O zawarciu specjalnego porozumienia, na mocy którego gra Gears of War będzie promowana podczas wszystkich, dwudziestu pięciu koncertach wspomnianej wyżej trasy, poinformował koncern Microsoft Game Studios. Gigantour 2006 ruszy już siódmego września w San Diego i zakończy się miesiąc później wielkim show w mieście Sunrise na Florydzie. Oprócz zespołu Megadeth, dowodzonym przez byłego gitarzystę Metalliki - Dave’a Mustaine’a – w trasie wezmą również udział następujące formacje: Lamb of God, Opeth, Arch Enemy, Overkill, Into Eternity, Sanctity i Smashup.

Gears of War na trasie zespołu Megadeth - ilustracja #2

Kampania promocyjna gry Gears of War podczas trasy Gigantour 2006 może mieć związek z przypuszczalną, październikową premierą programu, o której słychać było już w połowie lipca. W oficjalnym oświadczeniu prasowym znalazła się wypowiedź Craiga Davisona z firmy Microsoft, sugerującego, że muzyczny show będzie połączony z wydaniem gry na rynku. Wiadomość ta z pewnością byłaby radosna dla wszystkich tych posiadaczy konsoli Xbox 360, którzy z zapartym tchem oczekują premiery tej strzelaniny.

Gigantour 2006 nie będzie pierwszym związkiem pomiędzy zespołem Megadeth a światem gier komputerowych. W 1999 roku grupa nagrała przeróbkę utworu Grabbag, który znalazł się na soundtracku do słynnego programu Duke Nukem 3D. Kawałek można usłyszeć m.in. w filmie znajdującym się w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej