autor: Kamil Zwijacz
Gears of War 4 w 1080p i 30 klatkach w singlu i 60 w multiplayerze
Rod Fergusson, szef studia The Coalition, wyjawił podczas rozmowy z dziennikarzem Game Informera, że Gears of War 4 działać będzie w singleplayerze w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę, a w multiplayerze w 60 FPS. Dodatkowo wspomniał, że wersja PC-towa gry jest możliwa.
Wczoraj, po kilkunastu miesiącach od momentu zapowiedzi gry Gears of War 4, w końcu pojawiły się konkrety związane z fabułą oraz rozgrywką. W serwisie Game Informer opublikowano jednak kolejną porcję ciekawostek, tym razem związanych z warstwą techniczną produkcji. Rod Fergusson, szef studia The Coalition, wyjawił, że tytuł działać będzie w single playerze w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę. Co ciekawe, w multiplayerze ma być jeszcze lepiej, gdyż animacja skoczy do 60 klatek na sekundę. W przypadku Xboksa One będzie to więc wyjątkowy projekt, gdyż mało która gra na tym sprzęcie może się pochwalić takimi cyferkami. Oczywiście najpewniej odbije się to na jakości oprawy graficznej, ale czas pokaże.
- Gatunek: strzelanka TPP
- Deweloper: The Coalition
- Wydawca: Microsoft
- Platforma sprzętowa: Xbox One
- Inne: gra działać ma w 1080p i 30 FPS-ach w single playerze i 60 FPS-ach w multiplayerze
W ostatnim czasie głośno jest o przenoszeniu większości xboksowych gier na komputery osobiste (Windows 10). PC-towcy dostaną takie tytuły jak Forza Motorsport 6: Apex, Quantum Break czy też Halo Wars 2, a co z Gears of War 4? W zeszłym miesiącu pisaliśmy o możliwej konwersji w tym i w tym miejscu, aczkolwiek do dziś plotki te nie zostały potwierdzone. Fergusson zapytany o tę kwestę stwierdził jednak, że jest to możliwe, ale nie powiedział nic więcej.
Czekamy zatem na dalsze szczegóły. Premiera czwórki odbędzie się jesienią bieżącego roku na konsoli Xbox One.