autor: Radosław Grabowski
Full Auto 2: Battlelines zaparkuje na platformie PS3
W ubiegły czwartek poinformowaliśmy Was, że kanadyjska firma Pseudo Interactive prawdopodobnie szykuje sequel gry akcji pt. Full Auto. Teraz oficjalne stanowisko w tej sprawie zajęła korporacja wydawnicza Sega, która oświadczyła, iż kontynuacja istotnie powstaje. Jednakże Full Auto 2: Battlelines trafi nie do posiadaczy konsol Xbox 360, lecz do użytkowników PlayStation 3.
W ubiegły czwartek poinformowaliśmy Was, że kanadyjska firma Pseudo Interactive prawdopodobnie szykuje sequel gry akcji pt. Full Auto. Teraz oficjalne stanowisko w tej sprawie zajęła korporacja wydawnicza Sega, która oświadczyła, iż kontynuacja istotnie powstaje. Jednakże Full Auto 2: Battlelines trafi nie do posiadaczy konsol Xbox 360, lecz do użytkowników PlayStation 3.
Zmianie nie ulegnie styl zabawy, a zatem ponownie ujrzymy rywalizację kierowców, zasiadających w ciężko uzbrojonych samochodach. Tym razem ekipa developerska udostępni nam blisko trzydzieści różnych czterokołowców, wśród których zobaczymy chociażby niskopodwoziowe krążowniki szos, „muskularne” wyścigówki i potężne pojazdy terenowe. Każdą maszynę można będzie poddać szeregowi modyfikacji, począwszy od schematu kolorystycznego karoserii, poprzez ulepszenia mechaniczne, a skończywszy na modelu felg i zainstalowanym wyposażeniu bojowym. Te ostatnie wybierzemy z bogatego arsenału, obejmującego ponad dwadzieścia śmiercionośnych narzędzi (np. karabiny maszynowe i wyrzutnie rakiet).
Podstawową opcją zabawy dla pojedynczego gracza ma być fabularyzowany tryb kariery profesjonalnego motoryzacyjnego niszczyciela – trafimy na wielkomiejskie ulice Staunton City i powalczymy o dominację w sześciu rozmaitych dzielnicach. Ponadto zaistnieje możliwość zmagania się na zamkniętych wirtualnych arenach, drużynowego atakowania baz wroga itp. Dla entuzjastów rozgrywki wieloosobowej przygotowana zostanie opcja rywalizacji za pośrednictwem globalnej Sieci. Warto podkreślić, iż autorzy wprowadzą ciekawą funkcję o nazwie Unwreck. Zadziała ona w trybie single-player i pozwoli na szybkie cofnięcie czasu, aby użytkownik mógł jeszcze raz spróbować wykonania trudnego manewru na zakręcie, uniknięcia nieprzyjacielskiego ostrzału itd.