Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 sierpnia 2006, 09:23

Full Auto 2: Battlelines doczeka się konwersji na konsolę Xbox 360

Interesujące wieści docierają do nas z europejskiego oddziału koncernu SEGA. Okazuje się, że firma ta planuje stworzyć konwersję gry Full Auto 2: Battlelines na konsolę Xbox 360. Do tej pory program zapowiedziany był wyłącznie na PlayStation 3.

Interesujące wieści docierają do nas z europejskiego oddziału koncernu SEGA. Okazuje się, że firma ta planuje stworzyć konwersję gry Full Auto 2: Battlelines na konsolę Xbox 360. Do tej pory program zapowiedziany był wyłącznie na PlayStation 3.

Full Auto 2: Battlelines doczeka się konwersji na konsolę Xbox 360 - ilustracja #1
Full Auto 2: Battlelines doczeka się konwersji na konsolę Xbox 360 - ilustracja #2

Chociaż SEGA nie wystosowała w tej sprawie oficjalnego oświadczenia, informację tą trudno zaliczyć do plotek. Wieści o konwersji pochodzą bowiem ze specjalnej witryny internetowej (SEGA PressVaulti), w której publikowane są rozmaite materiały prasowe japońskiego koncernu. Wśród ostatnio opublikowanych wieści bez trudu można znaleźć tam wpis dotyczący gry Full Auto 2: Battlelines, obok którego widnieje znak Xbox 360. Jakby tego było mało, do zestawu dołączono cztery oficjalne obrazki, które możecie podziwiać poniżej.

Full Auto 2: Battlelines doczeka się konwersji na konsolę Xbox 360 - ilustracja #3
Full Auto 2: Battlelines doczeka się konwersji na konsolę Xbox 360 - ilustracja #4

Twórcy gry Full Auto 2: Battlelines udostępnią nam blisko trzydzieści różnych czterokołowców, wśród których zobaczymy niskopodwoziowe krążowniki szos, „muskularne” wyścigówki i potężne pojazdy terenowe. Każdą maszynę można poddać szeregowi modyfikacji, począwszy od schematu kolorystycznego karoserii, poprzez ulepszenia mechaniczne, a skończywszy na modelu felg i zainstalowanym wyposażeniu bojowym. Te ostatnie wybieramy z bogatego arsenału, obejmującego ponad dwadzieścia śmiercionośnych narzędzi (np. karabiny maszynowe i wyrzutnie rakiet).

Dowiedz się więcej o Full Auto 2: Battlelines:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej