Frontline: Road to Moscow - niebanalna strategia turowa o froncie wschodnim trafi na iOS
Studio Slitherine kończy prace nad rozbudowaną strategią turową Frontline: Road to Moscow, która pozwoli graczom objąć dowództwo nad siłami niemieckimi na froncie wschodnim w czasie II wojny światowej. Produkcja zmierza na urządzenia mobilne z systemem iOS.
Studio Slitherine wyrobiło sobie opinię firmy wydającej trochę niszowe i jednocześnie bardzo drogie, ale mimo to zdecydowanie godne uwagi strategie mobilne. Teraz Brytyjczycy powoli kończą prace nad kolejną produkcją tego typu zatytułowaną Frontline: Road to Moscow. W przeciwieństwie do większości gier tego zespołu nie jest to konwersja z pecetów. Zamiast tego projekt od podstaw opracowano wyłącznie z myślą o ekranach dotykowych.
Akcja osadzona zostanie na froncie wschodnim II wojny światowej. Gracze obejmą dowództwo nad armią niemiecką i wezmą udział w najsłynniejszych starciach tego okresu. W sumie Frontline: Road to Moscow zaoferuje trzydzieści obszernych scenariuszy bojowych z lat 1941–1944, podczas których rozegramy turowe bitwy lądowe, morskie i powietrzne.
Wszystkie starcia toczone mają być na poziomie operacyjnym, więc będziemy dowodzili całymi armiami, a nie pojedynczymi żołnierzami. Podczas zabawy wykorzystamy ponad sto typów jednostek, które z bitwy na bitwę będą zyskiwały doświadczenie. Dlatego kluczem do sukcesu okaże się ograniczanie strat, gdyż żółtodziobom prosto z obozu szkoleniowego trudno będzie skutecznie zastąpić poległych weteranów.
Mocną stroną Frontline: Road to Moscow ma być różnorodność map. Nie będą one jedynie tłem do walki i zamiast tego ich poszczególne elementy mocno wpłyną na przebieg potyczek. Równie zróżnicowane będą cele misji. Zajmiemy się nie tylko eliminacją wrogich wojsk, ale również m.in. odzyskiwaniem danych wywiadowczych, przechwytywaniem konwojów czy sabotowaniem fortyfikacji.
Frontline: Road to Moscow powstaje na razie wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych z systemem iOS. Premiera ma nastąpić za kilka tygodni.