Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 13 maja 2014, 11:15

autor: Adrian Werner

Frontline: Road to Moscow - niebanalna strategia turowa o froncie wschodnim trafi na iOS

Studio Slitherine kończy prace nad rozbudowaną strategią turową Frontline: Road to Moscow, która pozwoli graczom objąć dowództwo nad siłami niemieckimi na froncie wschodnim w czasie II wojny światowej. Produkcja zmierza na urządzenia mobilne z systemem iOS.

Studio Slitherine wyrobiło sobie opinię firmy wydającej trochę niszowe i jednocześnie bardzo drogie, ale mimo to zdecydowanie godne uwagi strategie mobilne. Teraz Brytyjczycy powoli kończą prace nad kolejną produkcją tego typu zatytułowaną Frontline: Road to Moscow. W przeciwieństwie do większości gier tego zespołu nie jest to konwersja z pecetów. Zamiast tego projekt od podstaw opracowano wyłącznie z myślą o ekranach dotykowych.

Akcja osadzona zostanie na froncie wschodnim II wojny światowej. Gracze obejmą dowództwo nad armią niemiecką i wezmą udział w najsłynniejszych starciach tego okresu. W sumie Frontline: Road to Moscow zaoferuje trzydzieści obszernych scenariuszy bojowych z lat 1941–1944, podczas których rozegramy turowe bitwy lądowe, morskie i powietrzne.

Wszystkie starcia toczone mają być na poziomie operacyjnym, więc będziemy dowodzili całymi armiami, a nie pojedynczymi żołnierzami. Podczas zabawy wykorzystamy ponad sto typów jednostek, które z bitwy na bitwę będą zyskiwały doświadczenie. Dlatego kluczem do sukcesu okaże się ograniczanie strat, gdyż żółtodziobom prosto z obozu szkoleniowego trudno będzie skutecznie zastąpić poległych weteranów.

Mocną stroną Frontline: Road to Moscow ma być różnorodność map. Nie będą one jedynie tłem do walki i zamiast tego ich poszczególne elementy mocno wpłyną na przebieg potyczek. Równie zróżnicowane będą cele misji. Zajmiemy się nie tylko eliminacją wrogich wojsk, ale również m.in. odzyskiwaniem danych wywiadowczych, przechwytywaniem konwojów czy sabotowaniem fortyfikacji.

Frontline: Road to Moscow powstaje na razie wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych z systemem iOS. Premiera ma nastąpić za kilka tygodni.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej