Firma Sports Interactive ogłosiła zwycięzcę konkursu na logo do Football Manager 2005
Pod koniec kwietnia informowaliśmy Was o możliwości zagłosowania w konkursie na najlepsze logo do gry Football Manager 2005. Dzisiaj wiemy już, że spośród 10 znaków graficznych, wyłonionych do ścisłego finału z ponad sześciu tysięcy propozycji, największym uznaniem fanów cieszyło się logo Stuarta Luffa z Shieffield.
Pod koniec kwietnia informowaliśmy Was o możliwości zagłosowania w konkursie na najlepsze logo do gry Football Manager 2005. Dzisiaj wiemy już, że spośród 10 znaków graficznych, wyłonionych do ścisłego finału z ponad sześciu tysięcy propozycji, największym uznaniem fanów cieszyło się logo Stuarta Luffa z Shieffield. Zwycięzca, oprócz satysfakcji z pokonania konkurentów otrzyma również 10 tysięcy funtów w gotówce. W tej chwili praca Stuarta wędruje do profesjonalnej agencji, gdzie zostanie dołączona do pakietów reklamowych związanych z Football Manager 2005.
Pozostali uczestnicy – mam tu na myśli pierwszą dziesiątkę – nie odejdą z pustymi rękami. Firma Sports Interactive zobowiązała się przez najbliższy rok dostarczać im wyprodukowane przez siebie programy oraz inne gadżety.