Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 kwietnia 2006, 14:25

Firma ATI opublikowała specjalną łatkę do The Elder Scrolls IV: Oblivion

Większość użytkowników gry The Elder Scrolls IV: Oblivion zapewne doskonale zdaje sobie sprawę, że program nie zezwala na jednoczesne użycie efektów HDR (High Dynamic Range) i AA (Anti Aliasing). Problem ten z powodzeniem rozwiązał jeden z pracowników firmy ATI, który opublikował w sieci odpowiednią poprawkę.

Większość użytkowników gry The Elder Scrolls IV: Oblivion zapewne doskonale zdaje sobie sprawę, że program nie zezwala na jednoczesne użycie efektów HDR (High Dynamic Range) i AA (Anti Aliasing). Problem ten z powodzeniem rozwiązał jeden z pracowników firmy ATI, który opublikował w sieci odpowiednią poprawkę.

Łata przeznaczona jest dla użytkowników mocniejszych kart firmy ATI (seria Radeon X1000), które pozwalają na równoczesną obsługę wspomnianych wyżej efektów. Dokładny opis instalacji poprawki oraz plik znajdują się w tym miejscu. Wszyscy zainteresowani powinni pamiętać, że jest to wersja beta łatki i mogą pojawić się problemy z jego użytkowaniem. Znanych jest już kilka błędów, które zapewne zostaną wyeliminowane w późniejszych edycjach patcha.

Firma ATI opublikowała specjalną łatkę do The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #1

Skoro mowa o The Elder Scrolls IV: Oblivion, mamy dla Was jeszcze jedną informację związaną z tym tytułem. Słynna już zbroja dla konia została udostępniona za darmo, ale tylko w ofercie dla klientów amerykańskich sieci sklepów GameStop oraz EB Games. Do kolekcjonerskiej edycji programu dodawany jest specjalny kupon, który umożliwia nabywcy ściągnięcie pierwszego dodatku bez konieczności dodatkowych opłat. Oferta skierowana jest tylko i wyłącznie dla gry w wersji na PC. Amerykańscy posiadacze konsoli Xbox 360 takiego udogodnienia nie otrzymali.

Dowiedz się więcej na temat The Elder Scrolls IV: Oblivion:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej