Firefall - znamy wymagania sprzętowe strzelanki studia Red 5
Studio Red 5 ujawniło wymagania sprzętowe sieciowej strzelanki Firefall. Twórcy ogłosili też, że chęć udziału w zamkniętych testach zadeklarowało ponad pół miliona graczy. Druga faza bety ruszy już wkrótce.
Firefall to jedna z najbardziej obiecujących darmowych strzelanek. Nie dziwi zatem, że jej beta cieszy się sporym zainteresowaniem. Studio Red 5 pochwaliło się, że chęć uczestnictwa w testach zgłosiło już ponad pół miliona graczy. Już wkrótce rozesłane zostaną nowe zaproszenia, więc warto zarejestrować się na oficjalnej stronie:
Zakończona niedawno pierwsza faza testów dała twórcom dużo do myślenia. Uzyskane informacje posłużą do wprowadzenia istotnych zmian, które obejmą praktycznie każdy aspekt gry – od systemu rozwoju, aż po podstawowe mechanizmy rozgrywki. Szef studia Mark Kern stwierdził, że zespół traktuje Firefall jak usługę, co oznacza konieczność ciągłego dodawania nowych elementów i usprawniania istniejących, a dokonanie tego w odpowiedni sposób jest możliwe tylko przy dużej i aktywnej społeczności fanów. Ponadto, twórcy ujawnili oficjalne wymagania sprzętowe gry:
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: dwurdzeniowy - AMD 2.6 Ghz (Athon 64 x2, Athlon II x2, Phenom II x2) lub Intel 2.2 Ghz (Core 2, Core i3, Pentium Dual Core);
- Karta grafiki: z 1 GB pamięci (AMD/ATI Radeon HD 4550 lub Nvidia GeForce 8600);
- Pamięć RAM: 4 GB;
- System operacyjny: Windows XP (32/64-bit).
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- Procesor: czterordzeniowy – AMD 2.8 Ghz (Athlon II X4, Phenom, Phenom II X4) lub Intel 2.4 Ghz (Core 2 Quad, i5, i7);
- Karta grafiki: AMD/ATI Radeon HD 4850 lub Nvidia GeForce GTS 450;
- Pamięć RAM: 4 GB.
Firefall to pecetowa strzelanka z elementami MMO. Jej akcja osadzona została w odległej przyszłości na Ziemi zniszczonej przez kataklizm, który sprowadził na naszą planetę agresywną obcą rasę. Za produkcję gry odpowiada Red 5 Studios, czyli firma założona przez byłych pracowników Blizzarda, takich jak Mark Kern (naczelny szef zespołu, który stworzył World of Warcraft) oraz William Petras (dyrektor artystyczny przy World of Warcraft). Co więcej, głównym projektantem Firefall jest Scott Youngblood, który pełnił tę samą funkcję przy dwóch pierwszych częściach cyklu Tribes.