Figurka daje wskazówkę nt. gameplayu w Star Wars Jedi: Survivor
Zapowiedziano nowe zabawki bazujące na grze Star Wars Jedi: Survivor. Są one o tyle ciekawe, że można z nich wywnioskować, jakie zmiany w rozgrywce zaoferuje sequel.
Firma Hasbro zapowiedziała trzy nowe figurki zainspirowane Star Wars Jedi: Survivor. Zabawki sugerują zmiany, jakie zajdą w grze w porównaniu z pierwowzorem.
- Pierwsza figurka to Cal Kestis, czyli główny bohater obu odsłon serii. Trzyma on w dłoni blaster, co sugeruje, że w kontynuacji będziemy mogli korzystać z tego typu uzbrojenia, a nie jedynie z mieczy świetlnych, jak to było w przypadku pierwszej części. Wydaje się to pokrywać z wcześniejszymi spekulacjami.
- Druga figurka to KX Security Droid – potężniejszy model jednego z najgroźniejszych przeciwników z pierwszej części. Dysponuje on nową bronią, zasilaną paliwem z plecaka (który najpewniej będzie słabym punktem robota).
- Trzecia figurka to dobrze znany fanom filmowej sagi droid bojowy B1.
Przypomnijmy, że Star Wars Jedi: Survivor zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera ma nastąpić w przyszłym roku – ostatnie przecieki sugerują, że nastąpi to na przełomie lutego i marca.
- Strona internetowa marki Star Wars
- Recenzja gry Star Wars Jedi Fallen Order – EA kontratakuje i robi to dobrze
- Star Wars Jedi Fallen Order – poradnik do gry
Galeria figurek Hasbro z Star Wars Jedi: Survivor
Cal Kestis
KX Security Droid
B1 Battle Droid
Sporo jeszcze poczekamy na Star Wars Jedi: Survivor, dlatego warto wrócić do Fallen Order i zapewnić sobie świeże wyzwania za pomocą modów.
Większość z modyfikacji do pierwszej części podmienia jedynie elementy graficzne (np. pozwalając zagrać jako Mandalorianin czy Ahsoka Tano), ale fani opracowali również kilka projektów wprowadzających zmiany w rozgrywce:
- Enemy Cloner – mod zwielokrotniona liczbę wrogów w każdej lokacji.
- Infinite Arena Points – projekt znosi limity w trybie areny, pozwalając zmierzyć się z dowolną liczbą wrogów.
- Enemy Randomizer – umożliwia wymianę wrogów w kampanii. Możemy swobodnie podmieniać ich na innych lub też zdecydować się na losowy dobór.
Powrót do gry mogą także umilić projekty pozwalające na wykonywanie szybkich zapisów oraz wprowadzające system szybkiej podróży.