FIFA 13 - porównanie oprawy graficznej
Filmik, w którym staramy się zaprezentować róznice w oprawie graficznej gry FIFA 13 na komputerach PC w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych.
Wczoraj w naszym kraju miała miejsce premiera gry FIFA 13, która jak wiemy, nie obyła się bez pewnych kłopotów z wersją Ultimate. My chcemy Wam dzisiaj zaprezentować filmik, na którym porównamy dzieło EA Sports pod względem różnic graficznych przy minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych.
W FIFA 13 różnicę pomiędzy maksymalnymi i minimalnymi ustawieniami widać już na pierwszy rzut oka. Przede wszystkim przy minimum zarówno w trakcie prezentacji drużyn, jak i w trakcie samego meczu na stadionie brak jest publiczności. Przy ustawieniach maksimum ponadto występują osoby postronne - na przykład kamerzyści.
Wersja minimum różni się także jakością oświetlenia scen - jest dużo słabsze, a kadr jest wyraźnie ciemniejszy. Murawa jest zaś jedynie płaską teksturą, bez widocznych źdźbeł trawy.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
Rozdzielczość | 1920x1080 | 1920x1080 |
Rendering Quality | Very Low | High |
MSAAOptions | Off | 4x |
Frame Rate | No limit on fps | No limit on fps |
Rendering Options | - | Wait for Vsync |
Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:
Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz
Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)
Karta graficzna: ATI Radeon HD 5850 1024 MB
Pamięć RAM: 8GB
System operacyjny: Windows 7 64bit