"Far Cry był zbyt kreskówkowy" - twierdzi Michael Khaimzon z firmy Crytek
Michael Khaimzon, główny plastyk w firmie Crytek, oznajmił w trakcie London Game Career Fair, że strzelanina pt. Far Cry jest, w porównaniu do Crysis (najnowszej gry tego studia), zbyt „wystylizowana”.
Michael Khaimzon, główny plastyk w firmie Crytek, oznajmił w trakcie London Game Career Fair, że strzelanina pt. Far Cry jest, w porównaniu do Crysis (najnowszej gry tego studia), zbyt „wystylizowana”.
„Far Cry wyglądał trzy lata temu niesamowicie. Patrząc na niego dzisiaj muszę przyznać, że jest zbyt wystylizowany, kreskówkowy, za bardzo kolorowy. W przypadku Crysis podchodzimy do kwestii oprawy w sposób zdecydowanie bardziej realistyczny” – powiedział Khaimzon. Wyznał następnie, że w momencie rozpoczęcia prac nad swoją najnowszą pozycją, wpadł w pewnego rodzaju trans – chciał odwzorować najdrobniejsze szczegóły prawdziwej dżungli, pokryć każdy liść zaawansowanymi filtrami graficznymi i nałożyć na niego piękne cieniowanie.
Doświadczony zespół grafików i plastyków, dowodzony przez Michaela Khaimzona, pracuje obecnie nad jedną z najlepiej zapowiadających się strzelanin FPP, czyli opisanym wyżej Crysis. Gra zostanie wydana przez Electronic Arts, giganta branży wirtualnej rozrywki.
Khaimzon zwrócił się w dalszej części swojego wywodu bezpośrednio do osób chcących pracować w zawodzie artysty tworzącego gry komputerowe. Stwierdził, że najważniejsze jest oczywiście dostarczone danej firmie portfolio, czyli prezentacja dokonań np. grafika. Nie powinno ono być jednak nadmiernie skomplikowane i pełne przykładów. „Najważniejsze, aby było proste, a co za tym idzie – przejrzyste”.