Fallout 76 - serwery dedykowane wkrótce zawitają do gry
QuakeCon at Home przyniósł ze sobą datę premiery ważnej nowości zmierzającej do Fallout 76. Mowa o Fallout Worlds, które pozwoli graczom na tworzenie spersonalizowanych serwerów dedykowanych.

Sieciowa edycja konwentu QuakeCon przyniosła ze sobą nie tylko coś dla fanów serii Quake od studia id Software. To także panele innych twórców należących do Bethesdy, w tym zespołu pracującego nad rozwojem Fallouta 76. Ten potwierdził datę premiery Fallout Worlds, czyli systemu serwerów dedykowanych, które trafią do gry 8 września. Informację zdradzono w trakcie wczorajszego panelu poświęconego produkcji.
Tak jak zapowiadano, Fallout Worlds pozwoli na tworzenie własnych światów i modyfikacje wielu ich elementów. Usunięcie limitów terenu pod zabudowę lub wymagań co do elektryczności, zmiana statystyk wrogów, poziomu trudności lub systemu fizyki – to wszystko i jeszcze więcej będzie możliwe na spersonalizowanych serwerach. Co więcej, prócz tego w grze pojawią się tzw. Public Worlds - światy z zasadami ustalonymi przez twórców, które będą dostępne tylko przez pewien czas. Jest to o tyle istotne, że tylko gracze z aktywnym abonamentem Fallout 1st będą mogli tworzyć dedykowane serwery. Na szczęście Fallout 1st nie będzie potrzebny do zabawy w światach stworzonych przez znajomych.
Oprócz tego Bethesda wspomniała też o dalszych planach rozwoju Fallouta 76. Nie obyło się bez wzmianki o obchodach Halloween i innych świąt. Wygląda więc na to, że firma nie zamierza porzucić produkcji, która swego czasu zyskała niechęć wielu graczy.
- Oficjalna strona gry Fallout 76
- Recenzja gry Fallout 76 – zlepek wszystkiego i niczego
- Fallout 76 – poradnik do gry
- Wszystko o Fallout 7