autor: Krzysztof Bartnik
Factions (a nie Campaign 2) uzupełni Guild Wars
12 grudnia na łamach GRY-OnLine pojawiła się informacja prasowa firmy CD Projekt, w której ujawniono garść szczegółów dotyczących samodzielnego dodatku do popularnej gry MMO z elementami RPG, tj. Guild Wars. Więcej danych w tej sprawie przyniosła właśnie zapowiedź, opublikowana w najnowszym numerze zachodniego magazynu Computer Gaming World.
12 grudnia na łamach GRY-OnLine pojawiła się informacja prasowa firmy CD Projekt, w której ujawniono garść szczegółów dotyczących samodzielnego dodatku do popularnej gry MMO z elementami RPG, tj. Guild Wars. Więcej danych w tej sprawie przyniosła właśnie zapowiedź, opublikowana w najnowszym numerze zachodniego magazynu Computer Gaming World.
Przede wszystkim, zmieniła się nazwa rozszerzenia. Zamiast Campaign 2 redaktorzy pisma sugerują podtytuł Factions. Omawiany add-on wprowadzi do wirtualnych zmagań dwie nowe profesje (ujawniony dotychczas Zabójca oraz... Rytualista), a także 25 nowych umiejętności i sześć zestawów zbroi dla postaci o „starych” klasach. Do tego wszystkiego dojdzie również pełna kampania, rozgrywająca się na zupełnie nowym kontynencie Cantha (inspiracja Wschodem nie do ukrycia), gdzie żyją trzy nacje. Ponadto, Guild Wars: Factions zaoferuje graczom nową formę rywalizacji PvP, w której sojusze różnych gildii będą walczyć między sobą o kontrolę nad wybranymi częściami mapy.
Jak wspominałem, dodatek będzie typu „standalone”, tzn. że będzie można w niego zagrać bez konieczności posiadania zainstalowanego Guild Wars, aczkolwiek w takiej sytuacji osoby siedzące przed komputerami dostaną możliwość eksplorowania wyłącznie nowego kontynentu.
Według aktualnie dostępnych informacji, całość powinna trafić do sklepów na przełomie marca i kwietnia. Czekamy.