Fable 2 wykorzysta oprogramowanie firmy Havok
Przedstawiciele irlandzkiej firmy Havok opublikowali wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym pochwalili się, że opracowane przez nich oprogramowanie odpowiadające za realistyczne oddziaływania fizyczne, zostanie wykorzystane w drugiej odsłonie cyklu Fable.
Przedstawiciele irlandzkiej firmy Havok opublikowali wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym pochwalili się, że opracowane przez nich oprogramowanie odpowiadające za realistyczne oddziaływania fizyczne, zostanie wykorzystane w drugiej odsłonie cyklu Fable.
Bardzo zadowolony z takiego obrotu sprawy jest Peter Molyneux, który podkreślił, że dzięki oprogramowaniu stworzonemu przez Havok, jego zespół nie będzie musiał martwić się o opracowanie własnych algorytmów odpowiadających za realistyczną fizykę. Faktycznie jest to powód do radości, gdyż szef firmy Lionhead Studios zapowiedział wcześniej uwzględnienie w Fable 2 wielu interesujących nowości (możecie przeczytać więcej w relacji z imprezy X06), developerzy mają więc pełne ręce roboty. Miejmy nadzieję, że autorom gry starczy czasu na wprowadzenie wszystkich zaplanowanych zmian, a Molyneux nie będzie musiał po raz kolejny tłumaczyć się z niespełnionych obietnic.
Fable 2 to produkt firmy Lionhead Studios, który zaliczany jest do tzw. tytułów ekskluzywnych dla konsoli Xbox 360. Dokładny termin premiery gry nie jest jeszcze znany.